Hur tar man tag i händelser i Google Calendar och flyttar alla samtidigt?

Permalänk
Inaktiv

Hur tar man tag i händelser i Google Calendar och flyttar alla samtidigt?

På bilden här nedanför är de blå sakerna händelser. Man kan bara ta tag en åt gången.

Ibland har jag över 15 saker på en dag och behöver ibland flytta på alla samtidigt 2 timmar framåt. Jag har provat hålla inne CTRL och SHIFT med olika knappar samtidigt som jag har försökt markera alla händelser men det går inte. Sen jag har också tryck CTRL + A men det händer inget. Nu är frågan hur gör man?

Jag orkar inte flytta en och en längre... det tar för långtid.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon341792:

På bilden här nedanför är de blå sakerna händelser. Man kan bara ta tag en åt gången.

https://i.imgur.com/ayqbo7s.png

Ibland har jag över 15 saker på en dag och behöver ibland flytta på alla samtidigt 2 timmar framåt. Jag har provat hålla inne CTRL och SHIFT med olika knappar samtidigt som jag har försökt markera alla händelser men det går inte. Sen jag har också tryck CTRL + A men det händer inget. Nu är frågan hur gör man?

Jag orkar inte flytta en och en längre... det tar för långtid.

Tror inte det går. Mig veterligen går det inte

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: Sapphire Radeon RX 9060 XT Pulse 16GB VRAM. RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av jnsson:

Tror inte det går. Mig veterligen går det inte

De borde lägga till det

Permalänk
Medlem

Nu har jag bara testat i ett program (KOrganizer), men jag kan inte heller flytta fler än en händelse åt gången. Möjligtvis för att det inte finns något stöd för det än, oavsett tjänst/programvara, men jag vet inte. Kanske någon annan här som är mer kunnig som kan berätta det för oss?

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth, Serenum & Enc.