Övriga Fynd – Diskussionstråd

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna köpa några fler par, jag tycker de är grymma, men aldrig i livet att jag betalar fullpris. När jag köpte mina första par gick det att använda rabattkod på reavaror, det blev ett riktigt bra pris.

Jag chansar och väntar på ett bättre erbjudande nästa vecka...

Visa signatur

Det finns bara två sorters hårddiskar: de som har gått sönder och de som skall gå sönder.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zarkov:

Jag skulle gärna köpa några fler par, jag tycker de är grymma, men aldrig i livet att jag betalar fullpris. När jag köpte mina första par gick det att använda rabattkod på reavaror, det blev ett riktigt bra pris.

Jag chansar och väntar på ett bättre erbjudande nästa vecka...

Är det inte sammalika som onthatass? Där får man iaf två par gratis om man startar en prenumeration.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Def_Dog:

Är det inte sammalika som onthatass? Där får man iaf två par gratis om man startar en prenumeration.

Ingen aning, jag har inte provat. Och bara det faktum att det är en prenumeration får mig att dra öronen åt mig, jag vill inte fastna i någon ändlös diskussion om uppsägning med en kundtjänst vars främsta uppgift är att ignorera kunderna.

Efter att jag var inne på Comfyballs hemsida för några dagar sedan så har det dykt upp en del kalsongreklam i mitt flöde, dels de vanliga men även några nya med liknande konstruktion. Jag har dock inte tittat närmare på dem och minns inte vad de heter.

Jag köpte förresten några par Weard-kalsonger tidigare i höstas och även om själva kallingen är skön så är resåren för smal och viker sig dubbel i midjan stup i kvarten. De kommer inte bli långlivade i min garderob...

Visa signatur

Det finns bara två sorters hårddiskar: de som har gått sönder och de som skall gå sönder.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zarkov:

Jag skulle gärna köpa några fler par, jag tycker de är grymma, men aldrig i livet att jag betalar fullpris. När jag köpte mina första par gick det att använda rabattkod på reavaror, det blev ett riktigt bra pris.

Jag chansar och väntar på ett bättre erbjudande nästa vecka...

Där kom en VIP länk via SMS.
https://www.comfyballs.se/kampanje/black-week-vip/ Upp till 60% rabatt (55% basicly om man vill ha cotton och inte är L eller 2XL).

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av freddieboy88:

Produkt: Samsung Galaxy Chromebook Go
Länk: https://www.webhallen.com/se/product/343548-Samsung-Galaxy-Ch...
Kategori: Datorer
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5824537
Pris: 1390kr
Pris gäller för medlemmar

???

Skumt. Får endast 2990 även när jag är inloggad som medlem. Är det samma för er andra?

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av martinot:

???

Skumt. Får endast 2990 även när jag är inloggad som medlem. Är det samma för er andra?

Jag får också 2990:-

Visa signatur

Fractal Design Define R4 - MSI GeForce GTX 580 - Corsair HX650

Permalänk
Medlem
Skrivet av zarkov:

Jag skulle gärna köpa några fler par, jag tycker de är grymma, men aldrig i livet att jag betalar fullpris. När jag köpte mina första par gick det att använda rabattkod på reavaror, det blev ett riktigt bra pris.

Jag chansar och väntar på ett bättre erbjudande nästa vecka...

Samma här, det var ett riktigt bra pris.
Använder bara Comfyballs nu, har nog 15 par.
Handlar bara på deras reor.

Visa signatur

Asus Z170 Pro Gaming | i7 6700k | 16Gb Corsair Vengeance 2666 Mhz | ASUS Strix GTX 1070 | Samsung SH-S203B|Samsung 850 EVO 500GB SSD |2 TB HDD | Antec P182 | Corsair AXi 860w | H212 Evo | Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av General Nord:

Bra tips, tack! Exakt vad gör man med en air fryer?

Tänk fritös fast med några droppar olja istället för ett kar med olja. Basicly en varmluftsugn med specifik funktion typ. Hade jag haft plats och nytta av en hade jag 100% köpt en av de tyska

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

angående tipset om Office 365 på Amazon.de - hur lyckas man köpa det? står att det är geo-restrictions...
ok, kom på själv..regga konto i rätt land.

svarade på min egen fråga
Permalänk
Medlem
Skrivet av Choffe:

Telia har rätt bra erbjudanden (för min situation iallafall) på Bredband, 500/500 för 299 kr/mån i 24 månader 12 månader.
Går även att få som befintlig kund om du inte har bindningstid, be att bli kopplad till uppsägningen om de trilskas i första supporten.

https://www.telia.se/privat/erbjudanden/black-friday

Finns även TV-paket, mobiler, mobilt bredband mm.

Tusan också, är bunden en månad till, undrar om det går att trilskas med dem och få ta del av erbjudandet ändå?

Visa signatur

WS: Fractal Design Pop Silent | Seasonic Prime G12 GC 550W | Gigabyte B650 Eagle AX | Ryzen 7 7700 | Corsair 64GB DDR5 | Asus Xonar DX | Arch Linux (x86_64) | Eizo EV2795
HTPC: Philips 50PUS8804, Kodi samt extern usb-disk
Server: Raspberry Pi 4 | 8GB RAM | HDD 750GB | Arch Linux (armv7h)

Permalänk
Medlem
Skrivet av cfw:

Tusan också, är bunden en månad till, undrar om det går att trilskas med dem och få ta del av erbjudandet ändå?

Är väl bara att prova, vad har du att förlora? I värsta fall har du exakt samma grej som du har nu, i bästa fall får du erbjudandet.

Visa signatur

CPU : Intel Core i7-12700K GPU: MSI GeForce RTX 3070 Ti GAMING X TRIO 8G MB: MSI MAG Z690 TOMAHAWK WIFI DDR4 RAM: Kingston FURY Beast DDR4 3200MHz 32GB; Kingston FURY Beast DDR4 3600MHz 32GB SSD: SSD: Samsung SSD 980 1TB; Samsung SSD 980 PRO 2TB; KINGSTON SNV2S2000G 2TB; Samsung SSD 980 1TB Chassi: Fractal Design Define 7 TG Compact PSU: Seasonic Focus GX 850W CPU kylare: Noctua NH-U12A Skärmar: 2x Asus VG27AQ 27"TUF

Permalänk
Medlem

Någon som vet av en bra luftrenare som är vettigt pris på?

Visa signatur

Don't worry about what people think. They don't do it very often.

Permalänk
Medlem
Skrivet av qnorsten:

Är väl bara att prova, vad har du att förlora? I värsta fall har du exakt samma grej som du har nu, i bästa fall får du erbjudandet.

Precis min tanke!

Visa signatur

WS: Fractal Design Pop Silent | Seasonic Prime G12 GC 550W | Gigabyte B650 Eagle AX | Ryzen 7 7700 | Corsair 64GB DDR5 | Asus Xonar DX | Arch Linux (x86_64) | Eizo EV2795
HTPC: Philips 50PUS8804, Kodi samt extern usb-disk
Server: Raspberry Pi 4 | 8GB RAM | HDD 750GB | Arch Linux (armv7h)

Permalänk
Medlem
Skrivet av cfw:

Precis min tanke!

Tipsar om denna tråd också,
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1615427-telia-telenor-...

Visa signatur

CPU : Intel Core i7-12700K GPU: MSI GeForce RTX 3070 Ti GAMING X TRIO 8G MB: MSI MAG Z690 TOMAHAWK WIFI DDR4 RAM: Kingston FURY Beast DDR4 3200MHz 32GB; Kingston FURY Beast DDR4 3600MHz 32GB SSD: SSD: Samsung SSD 980 1TB; Samsung SSD 980 PRO 2TB; KINGSTON SNV2S2000G 2TB; Samsung SSD 980 1TB Chassi: Fractal Design Define 7 TG Compact PSU: Seasonic Focus GX 850W CPU kylare: Noctua NH-U12A Skärmar: 2x Asus VG27AQ 27"TUF

Permalänk
Medlem
Skrivet av f@boy:

Samma här, det var ett riktigt bra pris.
Använder bara Comfyballs nu, har nog 15 par.
Handlar bara på deras reor.

Nu har de sänkt alla priser till samma nivå som med den senaste rabattkoden, 45% rabatt.

Visa signatur

Det finns bara två sorters hårddiskar: de som har gått sönder och de som skall gå sönder.

Permalänk
Medlem

Bokade denna kryssning, sjukt bra pris 49kr per person för 2 nätter. Tack för tipset!

Skrivet av FreddeY2K:

Produkt: Kryssning Köpenhamn till Oslo ToR
Länk: https://letsdeal.se/deal/3m78qzyu8j4q/kryssning-for-2-persone...
Kategori: Övrigt
Prisjakt:
Pris: 98kr

Permalänk
Skrivet av Wheezymoon:

Någon som vet av en bra luftrenare som är vettigt pris på?

Kolla IKEAs julkalender. 50% på Starkvind, deras fetaste renare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aposteriori:

Kolla IKEAs julkalender. 50% på Starkvind, deras fetaste renare.

Wow! Tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av padinni:

Bokade denna kryssning, sjukt bra pris 49kr per person för 2 nätter. Tack för tipset!

Bokade själv också, 2 st =), så nu är vi 4 polare som åker. Har aldrig varit i Oslo heller. Tänk bara på att boka så snart som möjligt då det är begränsat antal per dag som avgångarna går, det är mån, tis eller ons som man kan boka på och inte under semesterperioden i sommar (står mer info på sidan).

Permalänk
Medlem

Väntar på att Ikea ska annonsera att det är BF men de verkar inte haka på i år?

Visa signatur

|Fractal design Define C|XFX Merc 6950 xt|AMD Ryzen 7 5800x3d|MSI 450b Gaming Plus|Corsair Vengeance 32gb DDR4 3200mhz|Corsair RM 850e|Alienware AW3423DWF|

Permalänk
Medlem
Skrivet av BostonGurkan:

Väntar på att Ikea ska annonsera att det är BF men de verkar inte haka på i år?

Dom har en julkalender med nedsatta priser som gäller för specifik dag. Men det verkar inte finnas BF

Permalänk
Skrivet av BostonGurkan:

Väntar på att Ikea ska annonsera att det är BF men de verkar inte haka på i år?

Skrivet av Blub:

Dom har en julkalender med nedsatta priser som gäller för specifik dag. Men det verkar inte finnas BF

IKEA kör inte BF-rea. Men de har tidigare kört med högre ersättning om man lämnar in gamla möbler, vilket de har nu i år också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DEADushka:

Bara jag som har problem med inlogg? Samma oavsett webbläsare.

Citat:

Ett fel uppstod när din profil skapades. Vänligen försök igen. Om problemet kvarstår kontakta IKEA kundservice.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av robzeta:

Bara jag som har problem med inlogg? Samma oavsett webbläsare.

Har ofta det problemet på deras hemsida, deras app verkar funka bättre i det avseendet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av robzeta:

Bara jag som har problem med inlogg? Samma oavsett webbläsare.

Skrivet av anon138754:

Har ofta det problemet på deras hemsida, deras app verkar funka bättre i det avseendet.

Det stämmer. Appen fungerar utan problem med inlogningen och har man varukorgen sparat som "önskelista" så är det bara några klick i appen för att checka ut grejer.

Visa signatur

AMD Ryzen 5800x3D | MSI X570 Tomahawk | Crucial Ballistix DDR4 2x16GB@3600MHz CL16 | MSI 6800XT Reference| Sabrent Rocket PCIe4 2TB | BeQuiet Dark Rock 4 Pro | Corsair RM850x v2 | BeQuiet Pure Base 500 | Asus ROG Swift PG279Q 27" | Cherry | Logitech G305 | HyperX Cloud II Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av Baxtex:

Stort tack för tipset! Jag hade redan en lista på Wiser-prylar som skulle inhandlas, så det blev plötsligt avsevärt billigare. God jul!

OBS! För andra som funderar på att beställa samma sak är det värt att ändå jämföra priserna med andra butiker. Vissa av artiklarna är, trots 20% rabatt, ändå billigare hos exempelvis Bauhaus eller Elbutik.

Permalänk
Medlem
Skrivet av p.lindblom:

Stort tack för tipset! Jag hade redan en lista på Wiser-prylar som skulle inhandlas, så det blev plötsligt avsevärt billigare. God jul!

OBS! För andra som funderar på att beställa samma sak är det värt att ändå jämföra priserna med andra butiker. Vissa av artiklarna är, trots 20% rabatt, ändå billigare hos exempelvis Bauhaus eller Elbutik.

Så är det, frakten är rätt dyr men slutpriset blev detsamma som hos Amazon så handlar hellre av m.

Permalänk
Medlem

Finns det någon själ som sett något erbjudande om köksknivar eller har något tips på bra märke/stål? Tänkte börja bli ambitiös i köket igen och då kan det vara lite roligare med skarpa verktyg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viktorph:

Finns det någon själ som sett något erbjudande om köksknivar eller har något tips på bra märke/stål? Tänkte börja bli ambitiös i köket igen och då kan det vara lite roligare med skarpa verktyg.

Har du en bra knivslip hemma? Brukar vara det första som är värt. Sen om det inte räcker till med dina nuvarande knivar så kan du köpa nytt. Finns lite mer info här: https://www.sweclockers.com/forum/trad/1668973-basta-kokskniv...

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viktorph:

Finns det någon själ som sett något erbjudande om köksknivar eller har något tips på bra märke/stål? Tänkte börja bli ambitiös i köket igen och då kan det vara lite roligare med skarpa verktyg.

Dålig på stål osv men vad du gör gå inte in på www.cleancut.se
Livsfarlig sida om man vill bygga på sin knivsamling.