Sovmask med blåtand som inte trycker på bakhuvud/nacke

Permalänk
Medlem

Sovmask med blåtand som inte trycker på bakhuvud/nacke

Hej

På senare år har jag blivit väldigt känslig för ljus och snark ljud, då jag redan har väldigt stora problem att somna på grund av smärta i nacke rygg börjar det bli ohållbart, idag kan jag endast somna efter att frugan gått till jobbet och jag lyckats blocka ut minsta ljus i sovrummet.

jag har börjat testa olika sov masker i ett försök att komma runt detta, nackdelen är att det är minst sagt en djungel och en produkt som ser ut att fungera visar sig snabbt vara värdelös för mig. hittar jag ett par som blockar ljuset så är högtalarena tjocka som sjutton, högtalare behövs då frugan snarkar som sjutton.

det jag vill ha är en mask som inte blir varm, som har supertunna hörlurar (kan endast sova på sida) som inte trycker på bakhuvud eller ramlar ner i nacke. helst skulle jag vil ha ha en mask som inte fäster alls bak utan endast klämer på sidorna på huvudet eller ett den har en tunnare rem over huvud i stället för bak.
typ solglasögon form skulle vara kanon fast med flärpar som täcker öronen för musik.

Är det någon som har sett en likande produkt och kan länka till den? alternativs en produkt som är i närheten av min önskemål som man kan modifiera tex att den har en rem bak men har tunna hörlurar och är sval, då kan jag ta bort remmen och sy dit en över huvud i stället.

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.