Chassin, RGB-fläktar, PSU, i7 2700k, m.m.

Permalänk
Medlem

Chassin, RGB-fläktar, PSU, i7 2700k, m.m.

Hej!

Rensar lite i garderoben för att finansiera kommande flytt och säljer därför följande:

Chassin:
Corsair iCUE 220T RGB Airflow Vit - 400kr
Använt ca. 1 år, nyskick - digitalt kvitto från Inet finns

Zalman Z11 Plus Svart inkl. 5 fläktar, två med blå LED - Bud
Fint skick, inga synliga repor eller dylikt
Sitter en 4x 2,5" diskhållare i ett av CD/DVD-facken med en 40mm noctuafläkt i som använts för att köra fyra 2,5" HDD:er i RAID.

PSU:
Corsair AX650 modulärt 80+ gold - 700kr eller bud
Aldrig varit några problem, använt fram tills i julas då jag uppgraderade till ett 750w istället till förmån för ny GPU

Fläktar:
3x Corsair SP120 RGB PRO - 300kr
Aldrig änvända, Lighting Node Core ingår, köper du Corsair-chassit får du med dem för 100kr

Paket med följande: - 700kr eller bud
CPU: Intel Core i7 2700k
MOBO: Asus Maximus IV Gene-Z mATX
RAM: 16gb DDR3 1600 mHz
Kylare: DeepCool Gammaxx 300

Övriga tillbehör:
Corsair Lighting Node Pro Controller - 100kr
Aldrig använd

Vissa av prylarna var svåra att prissätta iom. deras ålder, så kom med ett rimligt bud om priserna inte passar

Hämtas hos mig i centrala Skövde då jag inte har varken kartonger eller ESD-påsar till de flesta av komponenterna.

Ivar

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

CPU: Intel Core i7 2700k
MOBO: Asus Maximus IV Gene-Z mATX
RAM: 16gb DDR3 1600 mHz
Kylare: DeepCool Gammaxx 300 och PSU för 1000kr + Frakt ??

Permalänk
Medlem

Avstår tills vidare och ser om någon kan hämta upp, vill helst inte frakta.

Permalänk
Medlem

Corsair iCUE 220T RGB Airflow + 3x Corsair SP120 RGB PRO + Corsair Lighting Node Pro Controller
600kr plus frakt om du skulle ändra dig om att skicka

Permalänk
Medlem

Corsair iCUE 220T RGB Airflow + 3x Corsair SP120 RGB PRO + Corsair Lighting Node Pro Controller
700+f

Permalänk
Medlem

Corsair iCUE 220T RGB Airflow + 3x Corsair SP120 RGB PRO + Corsair Lighting Node Pro Controller 800kr + frakt

Permalänk
Medlem

Just Corsair-chassit har jag faktiskt kvar kartongen till, så kan tänka mig att skicka det. Jag ger @Kanadagoose till kl. 17 idag att lägga ett annat bud, annars är det ditt @Mmm222

Permalänk
Medlem

Allt 1800kr, bara att montera in allt i chassit

Permalänk
Medlem

@Kanadagoose Tänker du allt utom Zalman-chassit då? Kan gå med på 1800+frakt och att jag monterar in allt i Corsair-chassit

Permalänk
Avstängd

Tja om kandagoose ångrar sig så kan jag ta allt monterat i Corsair-chassit för 1700 + frakt

Permalänk
Medlem

Drar mig ur @bigmoe får den

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lilmoe:

Tja om kandagoose ångrar sig så kan jag ta allt monterat i Corsair-chassit för 1700 + frakt

Det kan jag gå med på! Bara för att dubbelkolla, du menar alltså allt utom Zalman-chassit?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ehrix:

Det kan jag gå med på! Bara för att dubbelkolla, du menar alltså allt utom Zalman-chassit?

Stämmer