Permalänk
Medlem

Intressekoll för SteamOS/HTPC

Tjena!
Slänger ut en intressekoll för min dator jag använt som SteamOS och Kodi maskin till TV-Rummet. Funkar kanon att spela många lågt krävande spel som platformers i 4K 120hz. Har kört på min LG OLED utan större problem. Funkar också bra att köra de flesta format så som HDR10 osv med Kodi (LibreELEC)

Specs:

Moderkort: ASUS PRIME B450M-A

Processor: AMD Ryzen 1700X ink. någon generisk kylare och fläkt jag hittade hemma som gör sitt jobb

Minne: 16GB 2x8GB G.Skill Aegis DDR4 3000MHz

SSD: 256GB NVME SSD från Western Digital

Nätagg: EVGA Supernova G2 750W

Grafikkort: ASUS Phoenix AMD Radeon RX 6400 4 GB GDDR6 (Bara någon månad gammalt, kvitto finns)

Chassi: Itek Case EVOKE bestyckat med några fläktar runtom i chassit (Liten modd på baksidan för att få plats med en större fläkt, se bild)

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, lägg ett bud så får vi se om jag nöjer mig med det.
Kan skickas om köparen står för frakten. Föredrar dock att den hämtas på plats då vi alla vet att skicka datorer kan vara knepigt *Postnord Shark Gaming HOST HOST!

// Stefan

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Skulle det vara intressant med byte mot Xbox Series S eller PS4 PRO med 2TB SSD.

Annars lägger jag bud på 1500kr.

Bor 4 mil från Aneby. Tranås vore halva vägen var att mötas om det är möjligt.

Visa signatur

Asus B650 TUF, Ryzen 7600X, 32GB 6000mhz DDR5, Corsair RM1000X, Powercolor 6900XT Red Devil Ultimate, 360mm Corsair AIO, MSI Velox 100P Airflow. Kingston KC3000 M.2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dagas:

Skulle det vara intressant med byte mot Xbox Series S eller PS4 PRO med 2TB SSD.

Tjena, är nog ute efter pengar i dagsläget

Ditt bud är noterat

Permalänk
Medlem
Skrivet av dagas:

Om du kan tänkta dig att lägga 2300kr så skulle jag kunna leverera den till Tranås idag

Permalänk
Medlem
Skrivet av Steefzar:

Om du kan tänkta dig att lägga 2300kr så skulle jag kunna leverera den till Tranås idag

Tyvärr. Har inte pengar för det. Full förståelse för om du väljer att inte sälja den/ sälja den annanstans/ vänta på bättre bud.

Visa signatur

Asus B650 TUF, Ryzen 7600X, 32GB 6000mhz DDR5, Corsair RM1000X, Powercolor 6900XT Red Devil Ultimate, 360mm Corsair AIO, MSI Velox 100P Airflow. Kingston KC3000 M.2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dagas:

Tyvärr. Har inte pengar för det. Full förståelse för om du väljer att inte sälja den/ sälja den annanstans/ vänta på bättre bud.

Okej jag förstår, och antar att du inte kan lägga något mer alls än 1500kr?

Permalänk
Medlem

Tyvärr. Är inte heller något som jag verkligen behöver. Det jag har som HTPC nu är bara lite större med sitt mATX format och har färre men snabbare kärnor och fungerar bra. Du kan säkert hitta någon som kan betala mer på andra ställen eller sälja som delar.

Visa signatur

Permalänk

Skickat pm . Mvh Calle

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad