Delar eller hel dator (helst mATX-chassi)

Permalänk
Medlem

Delar eller hel dator (helst mATX-chassi)

Gammal trotjänare pajade för dottern. Söker delar för att bygga ihop en ny eller om någon vill avyttra sin. Hon är avundsjuk på sina föräldrars nya med fönstersidor och RGB, så ni vet vad som är viktigast

Kollar parallellt på nya grejor, men hoppas kunna komma undan så billigt som möjligt. Jag har ett nytt 550W PSU som jag hoppas kunna använda, och lagring finns att ta från gammeldatorn.
Se bild för referens på vad jag skulle önska i delar och basen i komplett burk. Inget hugget i sten, men köper jag nytt blir det lågpris av aktuellt sortiment.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Inet kommer ha en ny rea på datorkomponenter veckan som kommer lr veckan efter det så håll utkik där också 🙂👍

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Göteborgaren:

Inet kommer ha en ny rea på datorkomponenter veckan som kommer lr veckan efter det så håll utkik där också 🙂👍

Absolut! Inet rockar. Ska bevakas.

Permalänk
Medlem

Ja dom är bäst 🙂👍 har dock trådlöst tangentbord och headset om du behöver det också? Razer Blackwidow v3 pro wireless och Logitech g935 wireless headset. båda är använda ca 1månad.
mvh

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Göteborgaren:

Ja dom är bäst 🙂👍 har dock trådlöst tangentbord och headset om du behöver det också? Razer Blackwidow v3 pro wireless och Logitech g935 wireless headset. båda är använda ca 1månad.
mvh

Tack, men kringutrustning finns!

Permalänk
Medlem

****update****
Fixat:
Cpu i5-12400f
Ram 3600MHz
Cpu-kylare
Chassi (fick tag på en mindre modell som även kan ha ATX)
Chassifläktar

Återstår:
Mobo (mATX eller ATX)
M.2
GPU (för rek. psu upp till 550W)

De som har något liggandes får gärna höra av sig!
Har inga höga krav, men väljer med omsorg!

Permalänk
Medlem

M.2 fixad

Återstår:
Mobo (mATX eller ATX)
GPU (för rek. psu upp till 550W)