ASUS ROG Zephyrus G14 m. Ryzen 7, 16GB m.m.

Permalänk
Medlem

ASUS ROG Zephyrus G14 m. Ryzen 7, 16GB m.m.

Säljer nu denna trevliga lilla speldator som fungerat som arbetsdator när jag varit på resande fot (foto, grafisk design och video). Har gått över till den mörka sidan (Apple)

LITE UTVALDA SPECS:

14 ", 1920x1080, IPS, 120 Hz
AMD Ryzen 7 4800HS, 8/16
16 GB DDR4 SO-DIMM, (3200Mhz)
512 GB m.2 PCIe SSD NVME (Intel)
Geforce GTX 1650

Övrig info: https://www.inet.se/produkt/1964973/asus-rog-zephyrus-g14-14-...

Inköpt på Inet 2020-07-21.

Nypris 15990:-

Säljes för 7000:- (Strömadapter, kvitto osv medföljer. Eventuellt har jag lådan kvar i källaren)

Finns i Malmö. Kan eventuellt skickas.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Joined the dark side in 2024. (PC till Mac)

Permalänk
Medlem

Hej! sitter in mitt egna åsikt och erfarnehet här.

du kommer absolut inte att få 8000 för den let alone 4000.

om du bestämmer dig för att kika på min senaste annons här.

så ville jag starta med 6000. drömmen var ju 7000 om jag är ärlig. och det var ju med extra tillbehör och allt möjligt.

sålde allt för 5000. specsen för den är ju betydligt bättre samtidigt nyare också.

ett rimligt pris, dvs en pris som folk skulle faktiskt köpa den för kan vara mellan 2500-3500. kanske 4000 om du har tur.

hoppas att lyckades hjälpa till.

Permalänk
Medlem

Bjuder 3500:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av whitenuke:

Hej! sitter in mitt egna åsikt och erfarnehet här.

du kommer absolut inte att få 8000 för den let alone 4000.

om du bestämmer dig för att kika på min senaste annons här.

så ville jag starta med 6000. drömmen var ju 7000 om jag är ärlig. och det var ju med extra tillbehör och allt möjligt.

sålde allt för 5000. specsen för den är ju betydligt bättre samtidigt nyare också.

ett rimligt pris, dvs en pris som folk skulle faktiskt köpa den för kan vara mellan 2500-3500. kanske 4000 om du har tur.

hoppas att lyckades hjälpa till.

Att jämföra en ROG Zephyrus G15 med en TUF är som att jämföra bananer och meloner. Helt vilt skilda klientel och typ av dator.

TUF köper man om man vill ha något plastigt med bra gamingprestanda som skriker "gAmInGdAtOr", är tung och tjock.

ROG Zephyrus G14 köper man om man vill ha en kompetent, tunn, lätt dator med ett chassi i magnesium som är diskret.

Det finns en anledning varför nypriset på de två är betydligt högre för G14.

Men tack för din input.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av MuffeG:

Bjuder 3500:-

Står det budgivning? Ska du ge dig på ett bud så försök med ett förankrat i verkligheten. Priset är inte satt i sten men jag är INTE desperat på något vis.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur