120+Hz skärm 1080p sökes antingen i närheten av Ulricehamn eller Göteborg

Permalänk
Medlem

120+Hz skärm 1080p sökes antingen i närheten av Ulricehamn eller Göteborg

Behöver några extra Hz och hoppas att någon har en gammal 144Hz esportskärm från forntiden. Är inte så noga med korrekta färger utan bara att kunna gibba med vettig Hz då jag har möjlighet för första gången på några år att kunna spela esporttitlar igen. Jobbar med begränsad budget så ropa gärna ut vad ni kan tänka er att sälja för under tusenlappen.
Fridens liljor till er alla!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Gör mitt bästa för att bemöta alla med respekt och vänlighet. Ha det fint!

Permalänk
Medlem

Jag har en Philips 24" 165hz 1ms som du kan få köpa för 999 🙂

Finns i Partille

Visa signatur

7800X3D med tillbehör parat med 7900XTX

Permalänk
Medlem
Skrivet av mezzo_:

Behöver några extra Hz och hoppas att någon har en gammal 144Hz esportskärm från forntiden. Är inte så noga med korrekta färger utan bara att kunna gibba med vettig Hz då jag har möjlighet för första gången på några år att kunna spela esporttitlar igen. Jobbar med begränsad budget så ropa gärna ut vad ni kan tänka er att sälja för under tusenlappen.
Fridens liljor till er alla!

Läs hela annonsen här

https://www.netonnet.se/art/gaming/gamingskarm/gamingskarm-21...

Inköpt i januari och jag har uppgraderat lite sen dess

Visa signatur

7800X3D med tillbehör parat med 7900XTX

Permalänk
Medlem
Skrivet av old53:

Jag har en Philips 24" 165hz 1ms som du kan få köpa för 999 🙂

Finns i Partille

Jag är absolut intresserad! Jag återkommer!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag kan tillägga att priset är väldigt förhandlingsbart. Jag vill bara inte behöva argumentera med folk som tror att deras 10 år gamla 1080p 144hz TN-panel är värd 1500kr. Jag sålde min exakt likadana skärm begagnad för 6 år sedan för 1500kr, det var i överkant då. Idag är det bara ett rån. En billig 1440p skärm med 144hz eller mer kan fortfarande vara intressant för runt 1500kr beroende på modell och specifikationer.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag har fått helgen på mig att lösa pengar till en annan 27" Asus TUF 1440P skärm så om jag lyckas med den bedriften så går den före men det är en hög ribba för mig att klara av. Men jag jobbar på det för det vore en riktigt nice skärm att utgå ifrån i mitt bygge. Troligen så blir det din skärm i slutändan men jag ska göra ett försök att få ihop pengar till 27-tummarn.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

En ASUS VG248QE -24),144Hz/1ms som kommer att läggas ut till försäljning nästa vecka. Skärmen finns i Borås. Skicka pm vid intresse.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dezur:

En ASUS VG248QE -24),144Hz/1ms som kommer att läggas ut till försäljning nästa vecka. Skärmen finns i Borås. Skicka pm vid intresse.

Pm skickat!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur