Permalänk
Medlem

Phanteks Enthoo 719 dubbel pump

uppdatering till dubbel pump system

Besök galleriet här

Permalänk
Hedersmedlem

Snyggt bygge och coolt med Harley-temat. Vad är det för komponenter bygger består utav?

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

Och ännu viktigare än ovan fråga! Dela med dig av en bild på hojen?
Snyggt bygge!

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

Jag ber om ursäkt men utan ett par "Harley-Davidson" Logo, skulle jag aldrig tänka mig att det handlar om en "motorcykel tema"

Har jag missat någonting? Jag är inte så insatt i motorcykel ämnet.

Annars - snygg bygge

Permalänk
Medlem

Haha, vafan, har Harley Gustafsson hittat in i datorerna till och med? Du måste upp i allra minst 120 dB fläktbuller på lagom arbetsavstånd, annars är det inte genuint!

En vanlig första åtgärd bland harleyägare är att byta ut originalförknasaren mot en dito från en gammal B18. Det som strulade absolut mest i gamla Volvo Amazon var en uppgradering i harleyn. En sådan måste du trycka in där på nåt vis

För ytterligare känsla bör du också hjulförse en begagnad gynekologstol att sitta i vid datorn.

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
Medlem

Rent och fint bygge, angående komponenter så vet jag för lite om dom för att kommentera valen men estetiskt kanske kunde överväga vit belysning på alla behållare och ha orange ljus bara på fläktarna uppe och nere så matchar färgerna i chassit HD-loggan du använt. Rör anslutningen är nog effektiv men bryter av den kubiska formen och kunde formats så att rören löper nedåt sen till höger och nedåt igen till inkopplingen, en smaksak förstås.

Visa signatur

CPU: Intel i9-12900K Cooler: Asus TUF Gaming LC 240 ARGB MB: Asus TUF Gaming Z690 Plus Wifi D4 GPU: Asus TUF GeForce RTX 3080 Ti 12GB Case: In Win D-Frame HD: Intel Optane 900P 280GB, WD Black SN850 1TB Mem: Kingston Fury Beast RGB 3600MHz CL17 32GB PSU: Corsair AX760 OS: Win11 Pro

Permalänk
Medlem

Vad är det för block på mobo-chippet? Trodde inte de fortfarande behövde aktiv kylning..