RM 850 CPU strömkabel samt sata ström och 2st antenner SMA Hona,

Permalänk

RM 850 CPU strömkabel samt sata ström och 2st antenner SMA Hona,

Hej på er,

Köpte nyligen lite komponenter här som inte riktigt kom som beskrivet, saknar lite grejer så tänker om någon har extra liggandes hemma och skräpar köper jag gärna till rimligt pris.

Det jag söker är följande:

2st wifi antenner, SMA Hona, som ska sitta bak på moderkortet.

Till RM 850 gold(type 3, men type 4 ska vara kompatibel):

1 st CPU strömkabel, EPS/ATX12V 8 pin (4+4) 650mm
1-2 SATA strömkablar, SATA Cable (4 SATA - Right Angle)

Vill gärna göra snabb affär så kan det skickas omgående är det tacksamt.

Tack.
Fredrik.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag lägger upp ett par bilder på sladdar som jag har liggandes hemma. Kanske är några av dessa som du är intresserad av.

Har även denna liggandes hemma om du är intresserad (Wifi antenn med två hon-anslutningar.

Mvh Bernard

Visa signatur

Grafikkort: GeForce RTX 2080 Ti || Processor: Intel® Core™ i9-9900K@5Ghz || Moderkort: Gigabyte Z390 AORUS ||

Permalänk
Skrivet av Burn_OG:

Jag lägger upp ett par bilder på sladdar som jag har liggandes hemma. Kanske är några av dessa som du är intresserad av.

<Uppladdad bildlänk>

Har även denna liggandes hemma om du är intresserad (Wifi antenn med två hon-anslutningar.

<Uppladdad bildlänk>

Mvh Bernard

Ja det ser ut som du har både sata och cpu 4+4 kabel, det är intressant. Även antennen är intressant. Bara för att vara säker att det passar, från vilket nätaggregat kommer kablarna från?

Tack.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dahlstromm:

Ja det ser ut som du har både sata och cpu 4+4 kabel, det är intressant. Även antennen är intressant. Bara för att vara säker att det passar, från vilket nätaggregat kommer kablarna från?

Tack.

Det är från ett: https://www.inet.se/produkt/6905501/corsair-rm1000e-1000w

Mvh Bernard

Visa signatur

Grafikkort: GeForce RTX 2080 Ti || Processor: Intel® Core™ i9-9900K@5Ghz || Moderkort: Gigabyte Z390 AORUS ||

Permalänk
Skrivet av Burn_OG:

Vad vill du ha för cpu strömkabel, 2 Sata strömkablar samt antenn?

Fredrik.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dahlstromm:

Vad vill du ha för cpu strömkabel, 2 Sata strömkablar samt antenn?

Fredrik.

Är inte helt säker på om det är CPU-kabeln, men jag gör en extra koll när jag är hemma.

100kr + frakt för det hela. Låter det bra för dig?

Mvh Bernard

Visa signatur

Grafikkort: GeForce RTX 2080 Ti || Processor: Intel® Core™ i9-9900K@5Ghz || Moderkort: Gigabyte Z390 AORUS ||

Permalänk
Skrivet av Burn_OG:

Är inte helt säker på om det är CPU-kabeln, men jag gör en extra koll när jag är hemma.

100kr + frakt för det hela. Låter det bra för dig?

Mvh Bernard

Ja kika gärna på det och återkom, men det låter bra!

Tack.
Fredrik.

Permalänk

Annonsen är avslutad