Sweclockers är för smalt lixom, kan den inte fylla hela skärmen?

Permalänk
Medlem

Sweclockers är för smalt lixom, kan den inte fylla hela skärmen?

Tjillevippsan!

Jag anser att Sweclockers är lixom för "smal" på min laptop, känns som halva skärmen är tom. Det ser typ ut som mobilsidan (därför jag oftast surfar på Sweclockers i desktopläge på mobilen)

Går detta att fixa på något sätt?

Tack på förhand för böfvelen!

Visa signatur

anti-fascist antiX Linux på en MacBook Pro late 2013, Nintendo Switch, Samsung galaxy S23+

Intels fabrik på mark tagen av Israel

Permalänk
Geeks
Jobbar med data

Hej! Det ser ut som att din webbläsares 150% zoom endast förstorar texten och inte zoomar in allt innehåll. Vilken webbläsare använder du? Vi har inte några nuvarande planer på att göra sajten bredare (lägga in mer innehåll på sidorna).

Permalänk
Medlem
Skrivet av jreklund:

Hej! Det ser ut som att din webbläsares 150% zoom endast förstorar texten och inte zoomar in allt innehåll. Vilken webbläsare använder du? Vi har inte några nuvarande planer på att göra sajten bredare (lägga in mer innehåll på sidorna).

En responsiv layout som utökar till två kolumner i forumet vore dock coolt. Alla bra inlägg på ena sidan och alla dåliga på den andra.

Visa signatur

Bra, snabbt, billigt; välj två.

Ljud
PC → ODAC/O2 → Sennheiser HD650/Ultrasone PRO 900/...
PC → S.M.S.L SA300 → Bowers & Wilkins 607

Permalänk
Medlem

Att det finns en massa tomrum på sidorna är bara för att du blockerar reklamen som normalt visas där, stänger du av det så kommer du se att hela fönstret är fyllt med "innehåll".

Permalänk
Medlem
Skrivet av Phod:

En responsiv layout som utökar till två kolumner i forumet vore dock coolt. Alla bra inlägg på ena sidan och alla dåliga på den andra.

Pax för att moderera detta!

Permalänk
Skrivet av perost:

Att det finns en massa tomrum på sidorna är bara för att du blockerar reklamen som normalt visas där, stänger du av det så kommer du se att hela fönstret är fyllt med "innehåll".

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows