Hallå Sweclockers,
Lyckades inte hitta någon tråd som direkt motsvarade min frågeställning utan ha sidor med diverse kommenterar som var utanför trådens faktiska ämne. Om detta finns får admin gärna redigera denna tråd.
Jag har en fråga som kommit upp efter att ha läst diverse artiklar och tillhörande kommentarstråd kring webbläsare, reklamblockerare osv.
Uppdelningen kring vald webbläsare verkar vara rätt så utspritt, dock vad för typ av tillägg används i kombination med webbläsare är det som är mer av intresse bland alla entusiaster på detta forum.
Exempelvis har jag förstått att Firefox + uBlock + Ghostery är en populär kombination. Dock används även andra tillägg så som Adblock Plus, Decentraleyes, Privacy Badger, Disconnect etc som några tillägg jag sett har nämnts.
Är man för flera tillägg samtidigt eller så få som möjligt? Dvs Firefox + uBlock enbart?
Själv har jag flera tillägg, dock har dessa hängt med sedan ett par år tillbaka och med tidens gång har mycket förändrats på nätet. Vad som är idag är stor skillnad från vad det var för ett par år sedan och därav kommer frågeställningen in lite, att kanske man ska rensa upp bland onödiga tillägg?...
Mvh,
Dawelio