Permalänk
Medlem

Emma.se erfarenheter?

Hallå!

Jag sitter och lurar på att köpa ny bäddmadrass från Emma.se och tänkte bara höra om någon handlat därifrån och har något att säga om dem? Ser ut att vara bra rea i typ 2 dagar till så det är tiden jag har på mig att bestämma mig

https://www.emma.se/

Inte helt klar på vilken kategori som passar bäst att lägga tråden i. Försökte med "butiker och tillverkare" men det gäck in't. Mod kan flytta om den ligger fel.

Permalänk
Medlem

Jag har handlat kudde och bäddmadrass därifrån. Inga konstigheter med beställningen. Kudden (Diamond) var inte så bekväm som jag trodde. Lite för hård även med den mjuka sidan, men bäddmadrassen var bra. De lovar ju 100 dagars returrätt om man inte är nöjd.

Visa signatur

Gigabyte UD AX,
Intel i7 13700KF, Arctic Freezer III 280mm. Corsair Dominator Platinum 32GB,
XTX Radeon RX 7800 XT Speedster MERC 319 Black,
Samsung Odyssey G7 Neo "32
Phanteks XT Pro Ultra chassi. Garuda Linux/Windows 11.

Permalänk

Jag har fått för mig att det är dags för en ny säng ca. 3-4 gånger om året i lika många år nu och har kollat på Emma varje gång och det är alltid en rea oavsett när på året jag kollat. Om de bokstavligen har rea hela tiden eller om de har några veckor i mellan vet jag inte men om du missar rean denna gången är det säkerligen en ny inom kort.

Permalänk
Medlem

Ok. Tack för svar. Får ont i ryggen av nuvarande bäddmadrass så dags för en ny illa kvickt. 100 dagars full returrätt lockar ju onekligen

Skrivet av Crustlust:

Jag har fått för mig att det är dags för en ny säng ca. 3-4 gånger om året i lika många år nu och har kollat på Emma varje gång och det är alltid en rea oavsett när på året jag kollat. Om de bokstavligen har rea hela tiden eller om de har några veckor i mellan vet jag inte men om du missar rean denna gången är det säkerligen en ny inom kort.

Mm, lite så jag känner också. Handlade från Kungsängen förra gången när jag köpte säng och då var det precis som du skrivet. 50 % hela tiden typ (precis som de har nu också).