Var köper ni era 4k filmer?

Permalänk
Medlem

Var köper ni era 4k filmer?

som topic säger.. jag letar efter en pålitlig sida som säljer filmer...

Permalänk
Medlem

På Cdon under Black-Week har det blivit det senaste för min del. 10st för 1200:-

Visa signatur

Phantek P400S | Asus ROG Strix Z370-F | i7 8700K | Corsair H115i | Corsair Vengeance 16GB 3000MHz | GeForce 2080 Super | Corsair AX 850W | Samsung 850 Pro 512GB | Samsung 840 EVO 256GB | 3TB WD Green |

Permalänk
Medlem

Ja 4k filmer är väl typ enda gången man använder CDON nuförtiden... Passar på under reorna

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

Cdon för filmer som släpps här, WOW HD för filmer som inte kommer till denna sidan Atlanten.

Permalänk
Bildexpert

Amazon och Vinegar Syndrome för det allra mesta. Kvarnvideo är också värda att ta en titt på. Väldigt sällan CDON numer.

Utbudet i Sverige är väldigt klent bortsett från blockbusters och enstaka katalogtitlar från Universal, Warner, Sony och Paramount. Finns mycket roligare titlar i övriga Europa och Nordamerika.

Permalänk
Medlem

Lite överallt.

  • Cdon

  • Amazon(.se/.de/.fr/.co.uk/.com/.co.jp/.it)

  • Arrow

  • Ebay

  • Alltheanime

  • Ginza

Typ där filmer säljs.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nissling:

Amazon och Vinegar Syndrome för det allra mesta. Kvarnvideo är också värda att ta en titt på. Väldigt sällan CDON numer.

Utbudet i Sverige är väldigt klent bortsett från blockbusters och enstaka katalogtitlar från Universal, Warner, Sony och Paramount. Finns mycket roligare titlar i övriga Europa och Nordamerika.

Kan vara värt att notera att stöd för HDR rätt ofta skiljer sig mellan den nordiska och den amerikanska utgåvan. Av någon anledning saknas ofta dolby vision här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av suna:

som topic säger.. jag letar efter en pålitlig sida som säljer filmer...

CDON, har "Filmhyllan" på hemmaplan, har för mig man kan hämta beställda filmer om man bor i närheten. Har väl ett par kilometer (cykel) dit.

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Medlem

Kvarnvideo, Dvdshoppen, Ginza och CDON brukar jag handla från, har även handlat från Faraos Cigarrer Danmark ett par gånger, haft turen och hittat filmer som inte säljs längre där.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE