Komplett speldator: GTX 970, Core i5-4690K, 16 GB RAM, 240 GB SSD + 3 TB hårddisk

Permalänk
Medlem

Komplett speldator: GTX 970, Core i5-4690K, 16 GB RAM, 240 GB SSD + 3 TB hårddisk

Säljer en äldre komplett speldator då jag köpt en ny. Inköpt initialt slutet av 2014 från Komplett där jag är den andra ägaren.

CPU: Intel Core i5-4690K
GPU: Gainward GeForce GTX 970 miniDisplayPort x 3
RAM: HyperX Fury DDR3 1866MHz 16GB Red 2x8GB 1866MHz DDR3 CL10
Moderkort: MSI Z97-G43
SSD: Kingston SSDNow V300 240GB
HDD: Seagate Barracuda® 3TB
PSU: Cooler Master G650M, 650W, 80 Plus Bronze, Modular
Chassi: Corsair Carbide 330R Midi Tower Svart (Komplett edition)
Övrigt: BD-Reader/DVD-Writer
OS: Äkta Windows 10 Home

Diskarna är nyformaterade och med installerade drivrutiner.

Vänligen notera att datorn är hyfsat dammig samt troligtvis är i behov av ny kylpasta då den kan gå något varm och kan låta en del vid hög last.

Hämtas i Kvillebäcken i Göteborg. Budstart på 800 kr. Säljer till vem jag vill om jag vill o.s.v.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Orkar du skicka börjaf jag med 800kr+frakt

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 850 kr 850 hämtar :)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Endast avhämtning som gäller då jag saknar lämpligt emballage.

Permalänk
Medlem

900:- hämtar
Är temperatur-nivån så allvarlig att datorn startar om vid normal last? Vad är det för kylning?

Permalänk
Medlem
Skrivet av root123:

900:- hämtar
Är temperatur-nivån så allvarlig att datorn startar om vid normal last? Vad är det för kylning?

Aldrig varit med om att det startat om vid varken normal eller hög last. Ljudnivån är låg-medellåg vid normallast men kan bli hög vid tuffare ansträngning.

Dålig koll på vad det är för kylning, men troligtvis stock-fläktar av något slag.

Permalänk
Medlem

Högsta bud just nu är 900 kr. Jag stänger budgivning imorgon onsdag kl 10.00.

Notera att det inte är några defekta komponenter av något slag. Datorn går och levererar stabila fps på de flesta spel på låga inställningar i 1080p, som ett i5 4690k och GTX 970 sig bör idag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av marjohd:

850 kr 850 hämtar

Föregående budgivare på 900 kr drog sig ur. Oberoende av detta så låter jag annonsen leva vidare en till dag, till torsdag kl. 10.00, då jag hade hoppats på någon hundring till. Jag kommer dock släppa den till ovan budgivare på 850 kr om inget bud har kommit in till dess.

Permalänk
Medlem

900:- Hämtar. Vad sitter det för CPU kylare i ?
Mvh David

Permalänk
Medlem
Skrivet av LjudaZ:

900:- Hämtar. Vad sitter det för CPU kylare i ?
Mvh David

Intel stockkylare E97378-001

Jag slänger in lite fler bilder på insidan av burken:

Permalänk
Medlem

Tack. Blir perfekt till dottern

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad