Precisions mord-kit till intel 9:e Gen CPU

Permalänk
Medlem

Precisions mord-kit till intel 9:e Gen CPU

Skänkes ett Tysktillverkat precisionskit för att mörda nionde generationens Intel processorer. Detta kit har redan framgångsrikt lyckats avliva två stycken processorer under förtäckta löften om lägre temperaturer.

Hämtas med fördel från Skultuna utanför Västerås. Skickas ej, då jag ogärna ser att någon spenderar pengar på sitt försök att avliva sin processor.

der8auer Delid-Die-Mate 2 samt der8auer Intel 9th Gen. OC-Frame

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Happy Face!

Permalänk
Medlem

Det känns som att det finns en historia värd att berätta bakom annonsen…

Permalänk
Medlem

Tråkigt att du inte skickar. Jag skulle glatt betala för ett mordvapen med sådan precision.

Äkta tysk kvalitet där. Någon Kina-modell hade nog gett upp efter att ha tagit död på den först processorn.

Permalänk
Skrivet av kibatronic:

Skänkes ett Tysktillverkat precisionskit för att mörda nionde generationens Intel processorer. Detta kit har redan framgångsrikt lyckats avliva två stycken processorer under förtäckta löften om lägre temperaturer.

Hämtas med fördel från Skultuna utanför Västerås. Skickas ej, då jag ogärna ser att någon spenderar pengar på sitt försök att avliva sin processor.

der8auer Delid-Die-Mate 2 samt der8auer Intel 9th Gen. OC-Frame

Läs hela annonsen här

Berätta mer om vad som hänt!

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk
Medlem
Skrivet av TMG:

Tråkigt att du inte skickar. Jag skulle glatt betala för ett mordvapen med sådan precision.

Äkta tysk kvalitet där. Någon Kina-modell hade nog gett upp efter att ha tagit död på den först processorn.

Om du är säker på att du vill betala för att få sådan här ondska levererad till ditt dörrsteg, så skicka PM.

Till er andra som undrar vad som dessa redskap har orsakat, jag är osäker på om en sådan fruktansvärd historia kan förtäljas utan att orska allvarliga trauman och tvivel.

Visa signatur

Happy Face!

Permalänk
Medlem
Skrivet av kibatronic:

Om du är säker på att du vill betala för att få sådan här ondska levererad till ditt dörrsteg, så skicka PM.

Till er andra som undrar vad som dessa redskap har orsakat, jag är osäker på om en sådan fruktansvärd historia kan förtäljas utan att orska allvarliga trauman och tvivel.

Genuint intresserad då jag redan anförskaffa detta dödens verktyg som jag bara inte hunnit ta i bruk… (:

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Happy Face!