Permalänk
Medlem

Vad saknas nu?

Jag har nog 2x4gb ddr4 samt en äldre BenQ-skärm på 1080p 60hz att skänka. Skulle dock då gärna be någon täcka fraktkostnaden. Finns i Östersund.

Permalänk

Hej
Har en logitech mx 518 mus som jag kan skänka.
P.s. Livet går vidare ^)*

Permalänk
Medlem

Mus är på g och ett headset är påväg , jag försöker ha koll på allt som har "skickats" åter igen jag är jätte glad och rörd av all fin respons ! Utan er hade mitt kommande år varit en ren tortyr ❤️

Visa signatur

Ny dator på G

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hijacker:

När allt väl är fixat och klart så kommer jag absolut fixa det 😍 får slänga upp det på ett vanligt bord , så ingen fancy ganing hörna kommer det bli 🙈

Ähhh, blir väl bra det där. Några bilder under byggandet också så blir kanon. Kommer ju bli "Sweclockers höstdator"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shadee:

Ähhh, blir väl bra det där. Några bilder under byggandet också så blir kanon. Kommer ju bli "Sweclockers höstdator"

Kan hända de fanns en dator i lund. Komplett , det enda jag tänkte göra är att byta grafikkort isf som en person här skulle skicka 😊 mitt enda bekymmer är att försöka lösa eventuell transport. Men det kommer bli super nice 😍

Visa signatur

Ny dator på G

Permalänk
Medlem

Finns det en sammaställning på vad som hittats och vad som saknas så vi kan få en fungerande datorn till killen? Jag har möjligtvis lite saker som kan hjälpa honom på traven. Skall bara kolla av med affärskollegan så jag inte ger bort något han vill behålla.

Permalänk
Medlem
Skrivet av odimac:

Finns det en sammaställning på vad som hittats och vad som saknas så vi kan få en fungerande datorn till killen? Jag har möjligtvis lite saker som kan hjälpa honom på traven. Skall bara kolla av med affärskollegan så jag inte ger bort något han vill behålla.

Har headset på g till mig , och en mus sen troligen ett tagentbord också , sen fanns det en komplett dator i lund som jag väntar mer information ifrån , ett grafikkort som också som ska skickas 😊 den datorn i lund hade ett 480 tror jag , sen var det någon som eventuellt hade ett 970 att skicka så tänkte byte ut gpu.

Sen om de blir aktuellt med just den datorn så ska jag bara lösa transport 😊

Visa signatur

Ny dator på G

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hijacker:

Har headset på g till mig , och en mus sen troligen ett tagentbord också , sen fanns det en komplett dator i lund som jag väntar mer information ifrån , ett grafikkort som också som ska skickas 😊 den datorn i lund hade ett 480 tror jag , sen var det någon som eventuellt hade ett 970 att skicka så tänkte byte ut gpu.

Lund är långt från Kumla. Gissar på att antagligen är Bromölla långt härifrån också. Annars hade jag nog kunnat ordna transport. Har ju bil, visserligen en riktig skitbil men den rullar iaf

Permalänk
Medlem

Jag har en låda med "saker att sälja" som jag inte fått tummen ur att lägga upp, har en Ryzen 2600 och ett 970 liggande just nu

Visa signatur

CPU: R7 9800X3D | GPU: Asrock 7900XTX Taichi OC | MB: Asus B650E-I| RAM: 2x32 Kingston Fury @6000MHz CL30|Cooling:Noctua NH-D15 G2|PSU: Phanteks AMP GH Platinum 1000W|SSD: Kingston Fury Renegade 2TB + Corsair MP510 4TB |CASE:Streacom DA6 XL Chrome

Permalänk
Medlem
Skrivet av sweisdapro:

Jag har en låda med "saker att sälja" som jag inte fått tummen ur att lägga upp, har en Ryzen 2600 och ett 970 liggande just nu

Har eventuellt ett 970 på gång , saknar moderkort och cpu så är gärna intresserad av cpu ☺️

Visa signatur

Ny dator på G

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hijacker:

Har eventuellt ett 970 på gång , saknar moderkort och cpu så är gärna intresserad av cpu ☺️

perfekt, håller den så länge

Visa signatur

CPU: R7 9800X3D | GPU: Asrock 7900XTX Taichi OC | MB: Asus B650E-I| RAM: 2x32 Kingston Fury @6000MHz CL30|Cooling:Noctua NH-D15 G2|PSU: Phanteks AMP GH Platinum 1000W|SSD: Kingston Fury Renegade 2TB + Corsair MP510 4TB |CASE:Streacom DA6 XL Chrome

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hijacker:

Nu får du nog hämta ut paketet med tangentbordet så det inte skickas tillbaka.

Visa signatur

Laptop: Lenovo Legion 5 (Ryzen 5 5600H, 16GB, RTX 3060) OS: Windows 11 Pro
TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 Pro (+4TB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita, Xbox One X (1TB SSD)
A/V Reciever: Marantz Cinema 60 ✪ 4K UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030
Högtalare: Triangle Esprit Antal EZ, Triangle Esprit Voce EZ, Triangle Borea BRA1, XTZ 10.16
Hörlurar: beyerdynamic DT 700 PRO X ✪ DAC/AMP: Fosi Audio Q4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mono:

Nu får du nog hämta ut paketet med tangentbordet så det inte skickas tillbaka.

Ja , tänkte fixa det på fredag 😇 tack för påminnelse

Visa signatur

Ny dator på G

Permalänk

Respekt för folk som skänker!
Fint gjort iallafall sweclockers ☺👍

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av Edvin-89:

Jag har en skärm som jag inte använt på ett tag, inget fancy men är ju något i alla fall. En Asus på 24" om minnet är med mig.
Ska dubbelkolla så att den går igång bara

Förlåt för lite sen återkoppling.
Har funktionstestat skärmen och den fungerar, men har letat med ljus och lykta efter en bra kartong att skicka den i men inte hittat någon.
Är det fortfarande aktuellt med en skärm? I så fall får jag leta lite effektivare

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon RX 570 -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hijacker:

Ja , tänkte fixa det på fredag 😇 tack för påminnelse

Ok, nu är det tisdag och senaste dagen att hämta är i morgon. Sen kommer paketet skickas tillbaka till mig och jag får stå för den kostnaden.

Visa signatur

TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 Pro (+4TB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita, Xbox One X (1TB SSD)
A/V Reciever: Marantz Cinema 60 ✪ 4K UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030
Högtalare: Triangle Esprit Antal EZ, Triangle Esprit Voce EZ, Triangle Borea BRA1, XTZ 10.16

Permalänk
Medlem

Jag har tyvärr inte mycket datordelar vad jag kan kännas vid. Men behöver du 120-140mm fläktar så finns detta i Mörrum!

Visa signatur

Corsair 7000D Airflow > 2x Alphacool NexXxus 420mm Rads > EK Quantum Kinetic TBE 300 >
AMD 5900X > Aorus X570 Master > G.Skill 32gb @ 3733mhz CL14 > 6900XT Liquid Devil Ultimate
Skärmar: > Acer 31,5" 2160p@144hz > 27" 1440p@60hz
Garaget.org > Ford Focus ST mk3 Stage 2

Permalänk
Medlem

Uppdatering då flera har undrat. Jag har fått tillbaka tangentbordet då Hijacker aldrig hämtade ut paketet.
Han har inte varit inloggad sedan den 21:a september. Man får hoppas att han är ok.

Visa signatur

Permalänk
Expertgissare

Ja vi får hoppas han är ok och att han inte har ghostat oss, det vore ruttet, särskilt för alla som hunnit skänka saker :/

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon RX 570 -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edvin-89:

Ja vi får hoppas han är ok och att han inte har ghostat oss, det vore ruttet, särskilt för alla som hunnit skänka saker :/

Mjo, fick betala 110kr för att hämta ut returen. Visst, inga stora pengar men det känns lite bortkastat. :/

Visa signatur