Permalänk
Medlem

Nyhetsflödet

Jag måste tyvärr säga att jag tycker att det är ganska störigt att nyhetsflödet inte längre presenteras i kronologisk ordning.
Det blir svårare att hålla koll på vad man läst och jag upplever att jag missar mer nyheter på grund av detta.

Förr brukade jag kunna skrolla ner till en nyhet som jag hade läst dagen innan och veta att det var där jag var sist. Sedan kunde jag jobba mig upp till "nutid" för att komma ikapp flödet.
Det funkar inte att göra så längre och jag vet inte vilka nyheter jag missar. Man får spendera mer tid på att leta efter artiklar man missat och det blir mindre tid över till läsningen.

Därför skulle jag gärna se en möjlighet att ställa om till den gamla ordningen. Kanske via inställningar eller någon annanstans.

PS. Om det redan finns en sådan inställning någonstans så kanske den ska göras mer synlig, för jag har inte hittat den isf.

Tack!

Visa signatur

AMD Ryzen 9 3950X | Asus Crosshair VIII Hero | 128 GB DDR4 3200MHz | MSI GeForce RTX 3090 Suprim X 24GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir_Manfred:

Jag måste tyvärr säga att jag tycker att det är ganska störigt att nyhetsflödet inte längre presenteras i kronologisk ordning.
Det blir svårare att hålla koll på vad man läst och jag upplever att jag missar mer nyheter på grund av detta.

Förr brukade jag kunna skrolla ner till en nyhet som jag hade läst dagen innan och veta att det var där jag var sist. Sedan kunde jag jobba mig upp till "nutid" för att komma ikapp flödet.
Det funkar inte att göra så längre och jag vet inte vilka nyheter jag missar. Man får spendera mer tid på att leta efter artiklar man missat och det blir mindre tid över till läsningen.

Därför skulle jag gärna se en möjlighet att ställa om till den gamla ordningen. Kanske via inställningar eller någon annanstans.

PS. Om det redan finns en sådan inställning någonstans så kanske den ska göras mer synlig, för jag har inte hittat den isf.

Tack!

Jag kan säga att det inte finns någon inställning än iallafall så du har inte missat någon i inställning

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: Sapphire Radeon RX 9060 XT Pulse 16GB VRAM. RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Jag och många andra håller med dig.

Sweclockers svar på vårt problem är att hänvisa till https://www.sweclockers.com/arkiv istället för den vanliga förstasidan.

Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | Acer Predator X34

Permalänk
Medlem

Många som håller med dig. Som sagt så har det här tagits upp tidigare, och @shugge 's inlägg ger svaret.