Permalänk
Inet
Skrivet av JoeSun:

Jag kollade nyss har också bara fått ett bekräftelsemail (också 3/12) men har tävlat alla dagar.

Kanske bara skickades ut 3/12?

Skrivet av dan@work:

Tack för svar Vi får väl se om det blir mera info från @Inet

Tjenare, vi hade lite problem när vi kopierade Gleam-tävlingarna att inställningarna inte följde med.
Så vissa utav dagarna fick inge bekräftelsemail.
Men har man klickat i allt i Gleam så är man garanterat med

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inet:

Tjenare, vi hade lite problem när vi kopierade Gleam-tävlingarna att inställningarna inte följde med.
Så vissa utav dagarna fick inge bekräftelsemail.
Men har man klickat i allt i Gleam så är man garanterat med

Toppen! Tack för svar

Visa signatur

Livet är som en soppa, med hårstrån i. -Men man måste ju äta.- Svante Grundberg och Björn Wallde.
If you've ever suffered from insomnia, you'll know what a nightmare it can be. - Caron Keating.

· i5 4670K · 32GB · GTX1060 6GB ·

Permalänk
Medlem
Länk städad. // MOD
Permalänk
Medlem

Designtorget kallar det för julkalender i alla fall men luckorna är öppna i 15-31 dagar och i några dagar till är alla luckor öppna. Rabatter
Designtorget

Permalänk
Medlem

Funkar dagens lucka på webhallen för någon? Ser inga produkter

Visa signatur

[EpoX8k5a2+]-[Xp1600@1815]-[Extreme DDR2700] - [Gainward ti4200]

Permalänk
Skrivet av rwxr:

Står detta
"
Använd koden Reolink50 i kassan för 50% produkter från Reolink i denna kampanj!

"

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedishchef_90:

Står detta
"
Använd koden Reolink50 i kassan för 50% produkter från Reolink i denna kampanj!

"

La till en reolink-kamera och testade koden men får att den inte är giltig.

Visa signatur

[EpoX8k5a2+]-[Xp1600@1815]-[Extreme DDR2700] - [Gainward ti4200]

Permalänk
Skrivet av rwxr:

La till en reolink-kamera och testade koden men får att den inte är giltig.

Just webhallen verkar ju ha lite strul på sin kalender

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Moderator
Moderator

Ja de verkar ju bland annat ha haft knas när de samkört med Sweclockers som kör 12.00.
Kanske även denna? (Personligen hoppas jag verkligen på något annat i dagens Swec. )

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Skrivet av Daemon:

Ja de verkar ju bland annat ha haft knas när de samkört med Sweclockers som kör 12.00.
Kanske även denna? (Personligen hoppas jag verkligen på något annat i dagens Swec. )

Ja reolink känns inte som en klapp de flesta vill ha under granen 😂

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Lite? Kan ingen från webhallen förklara vad dom håller på med? Det hade varit bättre dom inte gör något alls enligt mig eftersom man bara blir irreterad över när saker inte fungerar. Det var som när dom hade black-friday drop och ingenting fungerade då heller.

Enkelt uttryckt: Slöseri med tid för både dom själva och deras kunder.

Permalänk
Medlem
Skrivet av rwxr:

Nu visas det vilka reolink kameror som gäller. Var bara 6 ST olika så nog därför koden inte funkar på alla. Tog typ 1,5 timme innan de visade vilka som gällde haha.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dblade:

Lite? Kan ingen från webhallen förklara vad dom håller på med? Det hade varit bättre dom inte gör något alls enligt mig eftersom man bara blir irreterad över när saker inte fungerar. Det var som när dom hade black-friday drop och ingenting fungerade då heller.

Enkelt uttryckt: Slöseri med tid för både dom själva och deras kunder.

Webhallen verkar generellt jobba i snigelfart, delar din frustration, deras processer är under all kritik. Alting från deras streams till hur dom hanterar sin websida, ett par gånger har dom även ändrat deadline från 10 till 14 på deras julkalender nu i år.

Hur svårt ska det vara att lägga upp dom samma tid varje dag?

Permalänk
Medlem

Äntligen han jag få tag på en AiO-kylare innan den tog slut i inets kalender. Tyvärr är den RGB, men det går nog att fixa.

Visa signatur

CPU TBA | 4070Ti | 32GB DDR5 6000mhz | 1TB SSD | 1TB M.2

Permalänk
Medlem
Skrivet av FreddyK:

Äntligen han jag få tag på en AiO-kylare innan den tog slut i inets kalender. Tyvärr är den RGB, men det går nog att fixa.

Det går att inaktivera effekterna om man vill. 🙂
https://help.corsair.com/hc/en-us/articles/360028022351-iCUE-...

Visa signatur

FD North | Gigabyte B650 AORUS Elite AX v2 | 9800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Corsair Vengeance 6000MHz CL30 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | LG 42" C4

Permalänk
Medlem
Skrivet av ågren:

Det går att inaktivera effekterna om man vill. 🙂
https://help.corsair.com/hc/en-us/articles/360028022351-iCUE-...

Perfekt. Tackar så mkt för tipset.

Visa signatur

CPU TBA | 4070Ti | 32GB DDR5 6000mhz | 1TB SSD | 1TB M.2

Permalänk
Medlem
Skrivet av FreddyK:

Perfekt. Tackar så mkt för tipset.

Det borde även vara möjligt att helt enkelt bara strunta i att koppla in ARGB-kablarna eftersom det är separerat från strömförsörjningen men det kanske gör så att man inte heller får någon belysning i själva kylaren om man nu vill ha det.

Visa signatur

FD North | Gigabyte B650 AORUS Elite AX v2 | 9800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Corsair Vengeance 6000MHz CL30 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | LG 42" C4

Permalänk
Medlem

Ser att Webhallen skjuter på sin till kl 12 igen… och denna gången bör det inte ha med Sweclockers att göra eftersom det är tävling och inte erbjudande idag.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Entash:

Ser att Webhallen skjuter på sin till kl 12 igen… och denna gången bör det inte ha med Sweclockers att göra eftersom det är tävling och inte erbjudande idag.

Undrar varför de sköt på det till 12.00 då...
Det verkar oavsett inte direkt ha blivit någon större rusning efter deras Gainward 4080 Super för 12999 :-.
0/30 sålda efter ~25 min.

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

Undrar varför de sköt på det till 12.00 då...
Det verkar oavsett inte direkt ha blivit någon större rusning efter deras Gainward 4080 Super för 12999 :-.
0/30 sålda efter ~25 min.

Välkommen till Webhallens fantastiska adventskalender

Tänk att man fortfarande är nyfiken. Det var som igår på Reolink-kamerorna efter ett par timmars problem lyckades få 50% koden att fungera. Räcker med att göra en snabb priskoll så ser man att dessa kameror haft samma pris vid fem tillfällen under senaste halvåret. 😴

Permalänk
Medlem

100 kr rabatt på AirPods på webhallen, otroligt bra finish på julkalendern

Inlägg flyttat. // MOD
Permalänk
Medlem

Webhallens kalender är troligen den sämsta i år. Det känns inte som det var något halvdant erbjudande utan mest något de hade "för att" och sen bara lagt dit random saker.

Den har ju inte ens marknadsförts eller något.

Dock läser man på Discord att vissa har fått något mail med en kod som de är nöjda med. Men verkar enbart varit de högsta levels? Jag fick ingen som white 15

Tråkigt men kalendern + streamen får mig att med större sannolikhet välja andra aktörer i framtiden. (Så vidare det inte är mycket billigare men 🤣 ). Tvivlar på att jag är en större förlust ändå, är bara level 15 där.

Visa signatur

Fractal North | AMD 7 7800XD | Asus 1080 TI Turbo | Noctua D15 | MSI B650 Tomahawk | Corsair Dominator Platinum 32GB | MSI A1000G | WB Black NVMe 500 GB | WB Blue NVMe 1 TB | Samsung 840 250GB | Seagate 7200RPM 500GB

Pixel 7 pro

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Minzert:

100 kr rabatt på AirPods på webhallen, otroligt bra finish på julkalendern

Och väldigt aktuell info på det. xD

Fick en rabattkod på mailen, vet dock inte om det skickas till alla medlemmar eller kräver en viss nivå.
Rätt sparsmakat med information där med, utöver utgångsdatum 31dec (vilket är synd i sig).

Edit:

Skrivet av AldrigJa:

Dock läser man på Discord att vissa har fått något mail med en kod som de är nöjda med. Men verkar enbart varit de högsta levels? Jag fick ingen som white 15

Ah, där har vi nog svaret. Jag är level 17 så antar att det är Black som är kravet då. :/

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Webhallens julkalender måste vara den sämsta jag någonsin sett. besvikelse efter besvikelse. Skitdåliga rabatter och rabatter på skit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

Och väldigt aktuell info på det. xD
https://i.imgur.com/tP8xfE6.png

Fick en rabattkod på mailen, vet dock inte om det skickas till alla medlemmar eller kräver en viss nivå.
Rätt sparsmakat med information där med, utöver utgångsdatum 31dec.

Edit:
Ah, där har vi nog svaret. Jag är level 17 så antar att det är Black som är kravet då. :/

Av nyfikenhet, vad avsåg koden?

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Minzert:

Det var väl i princip presentkortsmodellen, 150 :- att handla för (på level 17 iaf, kanske skiljer där med?).

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minzert:

Skrivet av Daemon:

Det var väl i princip presentkortsmodellen, 150 :- att handla för (på level 17 iaf, kanske skiljer där med?).

Jag (lvl 21 Void) fick 250kr rabatt på valfri vara vid beställning senast 31/12. Så blev ett par nya EarPods till frugan för 149kr.

Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | Acer Predator X34

Permalänk
Medlem
Skrivet av shugge:

Jag (lvl 21 Void) fick 250kr rabatt på valfri vara vid beställning senast 31/12. Så blev ett par nya EarPods till frugan för 149kr.

Jag (lvl 20) fick presentkort på 150kr, så gränsen verkar ligga där.

Permalänk
Medlem

Trevlig julklapp från Webhallen. Blev en be quiet! Pure Wings 3 gratis för det

Permalänk
Medlem

Så Webhallen lucka 24 är 100kr rabatt på Airpods, och ändå inte billigast på prisjakt....