Gamingdator RTX 3080 12GB, AMD Ryzen 5800X3D

Permalänk

Gamingdator RTX 3080 12GB, AMD Ryzen 5800X3D

Säljer min gamingdator om jag får något bra bud. Byggd utav Inet i juli 2022.

ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC

AMD Ryzen 7 5800X3D 3.4 GHz 100MB

ASUS ROG STRIX B550-F GAMING

Kingston Fury Renegade M. 2 NVMe SSD Gen 4 2TB samt
Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 1TB

Kingston Fury 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL

Phanteks Eclipse P400A Svart

Corsair RM850 850W Svart

Corsair SP120 RGB ELITE 120mm Triple Pack Svart

Cooler Master Hyper 212 EVO V2

Läs hela annonsen här

Permalänk
Nytt bud: 12 000 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Skrivet av Hippofanti:

12 000 kr

Bor i Stockholm så kan komma förbi och hämta

Permalänk
Skrivet av Hippofanti:

Bor i Stockholm så kan komma förbi och hämta

Uppfattat! Började med 12 000 då jag är osäker på vad det är värt, hade nog hoppats på lite mer med tanke på vad jag gav för den men jag inväntar och ser vilka bud som kommer in.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr Dal Masen:

Uppfattat! Började med 12 000 då jag är osäker på vad det är värt, hade nog hoppats på lite mer med tanke på vad jag gav för den men jag inväntar och ser vilka bud som kommer in.

Ja, det är galet vad både utvecklingen och tiden går fort, när man tänker på hur mycket ens 30-series GPU har tappat i värde. Min 3070ti, dyraste modellen, har tappat ungefär 65% av marknadsvärdet

Visa signatur

i7 12700k oc+delid under utveckling | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | RX 7800xt
https://valid.x86.fr/uudh64 (gammal, men trevlig, cpu-z validator)

Permalänk
Skrivet av Mr Dal Masen:

Inga problem. Jag har hör dig. Hade samma hopp förra året när jag sålde :/

Permalänk
Skrivet av Mr Dal Masen:

Tror tyvärr inte du får så mycket mer än så. Går att bygga ihop en ny dator med liknande prestanda för samma pris idag.

Permalänk
Skrivet av Hippofanti:

Inga problem. Jag har hör dig. Hade samma hopp förra året när jag sålde :/

Hej! Det verkar inte som att det kommer in fler bud. Som jag skrev så ville jag sälja om jag får något bra bud. Ditt bud är säkerligen bra men jag hade hoppats att det var värt mer men det är marknadsvärdet helt enkelt så jag avslutar annonsen och behåller.

Permalänk

Annonsen är avslutad

Permalänk
Skrivet av Mr Dal Masen:

Hej! Det verkar inte som att det kommer in fler bud. Som jag skrev så ville jag sälja om jag får något bra bud. Ditt bud är säkerligen bra men jag hade hoppats att det var värt mer men det är marknadsvärdet helt enkelt så jag avslutar annonsen och behåller.

Ingen fara. Hoppas du kan njuta av den ett tag till