Permalänk
Medlem

Garderobsrensning

Tjena!

Ordnar lite saker som jag inte längre använder.

Gameboy color med ett gäng spel samt spel från advance som jag inte längre hittar.
Bild på spel:

https://photos.app.goo.gl/C4xencL4ePKMa59w5

100kr budstart

ThinkPad docking station med usb c. Tar det vanliga Lenovo laddare i format av usb.
500kr budstart

EK Quantum Velocity. Tror den är komplett men jag använde vara AM4 delen.
300kr budstart

Corsair xc7? Kördes kort stund men gillade inte den. AM4
300kr budstart

EVGA SUPERNOVA 1000W G+ tror de flesta kablar är med.
3st 8pin gpu 3st cpu ett gäng sata molex och 24pin
900kr budstart

Arctic liquid freezer III 360 BLACK
användes under några dagar sen packades ner. Ena fläkt är lite trimmad att få plats i chassi.
700kr budstart.

Uppskattar om det ska hämtas men finns möjlighet att skicka saker.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

200 + frakt för gameboy paketet.

Permalänk
Medlem

Gameboy paket 400+frakt

Permalänk
Medlem

EK Quantum Velocity - 300kr +f

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, Sapphire Radeon RX 7900 XTX NITRO+ 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem

Tror du tjänar på att ta en ordentlig bild på vilka game boy/advance spel du säljer. En del är värda hyfsade summor!

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 350 kr EK Quantum Velocity skickas
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av rotkiv42:

Tror du tjänar på att ta en ordentlig bild på vilka game boy/advance spel du säljer. En del är värda hyfsade summor!

Aha.

Här kommer länk till de spel jag har kvar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av YOKYO:

Aha.

Här kommer länk till de spel jag har kvar.

Kan inte vad man får för såna spel sweclockers, men du kan få en känsla för av de kan säljas för på andra markander här https://www.pricecharting.com/game/gameboy-advance/pokemon-sa...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin1984:

EK Quantum Velocity - 300kr +f

400+f

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, Sapphire Radeon RX 7900 XTX NITRO+ 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem

500 + frakt för Gameboy paketet

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 500 kr och upphämtning för Gameboypaketet
Permalänk
Medlem
Skrivet av rotkiv42:

Kan inte vad man får för såna spel sweclockers, men du kan få en känsla för av de kan säljas för på andra markander här https://www.pricecharting.com/game/gameboy-advance/pokemon-sa...

O.o flera hundra spänn som jag sovit på

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 500 kr För arctic kylaren
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 600 kr + frakt för Gameboy paketet
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av YOKYO:

här är priser för alla spel iaf

Få inte upp för högt hopp nu, tror du tog lite special varianter nu på dom med högre pris vad jag ser har du inte not-for-resale varianterna (och dom är nog svårare att värdera/hitta köpare för). Om du klickar på varje konsols sida (tex) får du normal varianterna av spelen. (sen tror jag inte du får dom vanliga summorana här på sweclockers heller, utan säljer du här får du nog vara redo på lägre pris).

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 700 kr för Gameboypaketet
Permalänk
Medlem

Ditt sapphire är piratkopia. Hade behövt se nämare bilder på emerald o fire red för att kunna avgöra huruvida de är äkta.

Permalänk
Medlem

Ruby* inte firered 😅

Permalänk
Medlem
Skrivet av rotkiv42:

Få inte upp för högt hopp nu, tror du tog lite special varianter nu på dom med högre pris vad jag ser har du inte not-for-resale varianterna (och dom är nog svårare att värdera/hitta köpare för). Om du klickar på varje konsols sida (tex) får du normal varianterna av spelen. (sen tror jag inte du får dom vanliga summorana här på sweclockers heller, utan säljer du här får du nog vara redo på lägre pris).

Nej det var inte poängen att jag ska få tusenlappar för de. Ville bara få bättre bild av saker för den som köper detta

Permalänk
Medlem

Mitt tips (om du köpt Pokémon-spelen begagnat en gång i tiden) är att kolla upp om de ens är äkta. Tyvärr är just dessa väldigt piratkopierade och florerade långt efter release precis-exakt-tamejfan-överallt med ursprung China.

Kan vara en god idé att bifoga högupplösta bilder på dessa separat.

Visa signatur

5600X | Asus A520M-A II | Samsung nvme 1TB | 32GB 3200MHz | Asus RX 6600 XT 8GB (Musikprodd)
MBA M1 8GB 256GB (Jobb)

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteGus:

Mitt tips (om du köpt Pokémon-spelen begagnat en gång i tiden) är att kolla upp om de ens är äkta. Tyvärr är just dessa väldigt piratkopierade och florerade långt efter release precis-exakt-tamejfan-överallt med ursprung China.

Kan vara en god idé att bifoga högupplösta bilder på dessa separat.

Jag är inte så insatt i detta. De spel har jag haft sedan barndom och de fungerar det är vad jag kan säga. Sen om de är värda miljoner eller ett par öre är till nästa ägare att avgöra.

Kom till annonsen med ideen att det skulle vara super om jag får röding för detta.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 000 kr Gameboy color med ett gäng spel
Visa signatur

Spelar Just Nu: Planet Crafter Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI, Borderlands 4
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Medlem

800 gajmbå paket

Permalänk
Medlem

1050 kr gameboy

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 000 kr Gameboy color med ett gäng spel
Visa signatur

Spelar Just Nu: Planet Crafter Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI, Borderlands 4
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Medlem

men varje gång någon som budar exakt samtidigt!

Visa signatur

Internminne:

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 200 kr Gameboy color med ett gäng spel
Visa signatur

Internminne:

Permalänk
Medlem

Gameboy-paket 1300+frakt

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 550 kr Arctic liquid freezer III 360 BLACK, hämtar