Barn får upp min sökhistori på Google

Permalänk

Barn får upp min sökhistori på Google

Min enda dotter får upp mina sökningar på Google.
Jag har Android samsung Chrome
Dottern har iphone safari.

Förut hade jag henne i family link men sen hon bytte till iPhone så har jag inte henne där mer.

Någon som vart med om sökhistoriken kopieras till andra..?

Permalänk
Medlem

Google support har en sektion relaterat till hur man ser var ens google konto är inloggad (enheter) också guide för hur man selektivt loggar ut ifrån andra enheter (som tycks vara ditt fall), https://support.google.com/accounts/answer/3067630?hl=en

Visa signatur

Detta kontot är så gammalt att det är numera 'myndigt' åldersvis. 19 år nu! (2025, ett år kvar till det kunnat handla på systemet)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas_latt:

Min enda dotter får upp mina sökningar på Google.
Jag har Android samsung Chrome
Dottern har iphone safari.

Förut hade jag henne i family link men sen hon bytte till iPhone så har jag inte henne där mer.

Någon som vart med om sökhistoriken kopieras till andra..?

Låter som att ditt google-konto är inloggat på din dotters enhet. Kolla på ditt konto och se om hennes enhet finns med där som inloggad.

Visa signatur

Main
MOBO: Gigabyte B550M DS3H, CPU: AMD Ryzen 5 5600, RAM: 2x16B @ 3600MHz, GPU: ASUS TUF Gaming RX7800XT, SSD: WD BLACK SN750 SE 1TB nVME, 2x1TB Sata SSD, Chassi : Fractal Design Node 804, PSU: Corsair RM1000e, Skärm: Philips 27M1N3500LS.

Spare/kontor
MOBO: MSI Z95 Gaming 5, CPU: Intel Core I5 4790K @ 4.5GHz, RAM: 4x8GBB @ 1600MHz, GPU: Sapphire RX 5700 (Flashat till XT), SSD: totalt 2TB S-ata, Chassi : Corsair 300 (Nånting), PSU: Coolermaster 750Watt, Skärm: Philips 34" Curved 100Hz

Permalänk

Stämde jag hade mitt konto på hennes telefon. Plus flera andra gamla surfplattor mm.

Tack