Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrAnderzzon:

Ramlade in här när jag Googlade runt efter keycaps till G915.

Har en 3D printer hemma och har börjat ta fram caps med lite struktur på,
bara för jag avskyr att WASD + skift-tangenterna är så glatta.
Ingen modell jag är helt 100 nöjd med ännu dock. Har heller inga caps med tecken på, än.
Men om någon är intresserad av detta, så kan jag printa ut ett gäng extra och skicka.
Alternativt intresserar sig av STL-filen så kan jag dela med mig av den.
Skicka isåfall ett PM

Någon som handlat caps från annat håll?

Resin print brukar va att föredra för keycaps och att man då gör symbolerna försänkta och sedan droppar i akrylfärg.
Och som med de mesta man printar så brukar det bli bättre med sandpapper..

Permalänk
Medlem

Sorry för att necro/bumpa så gammal tråd.

Efter knappt 20 timmar med ett G915 TKL Lightspeed så brast vänster piltangent. Så den fick åka tillbaka till butiken.

Visa signatur

Byt namn på Nvidia till NvidAI

Permalänk
Medlem
Skrivet av Patrik356b:

Sorry för att necro/bumpa så gammal tråd.

Efter knappt 20 timmar med ett G915 TKL Lightspeed så brast vänster piltangent. Så den fick åka tillbaka till butiken.

Inte förvånad, Logitech's keycaps är värdelösa!

Permalänk
Medlem

Tar gärna emot tips på alternativ till keycaps för g915.
Nöjd med tangentbordet men ser ut som skit just nu.

Permalänk
Medlem

Jag hörde faktistk av mig till dem och fick dem utbytta. DOck hade jag garanti. har ett G915 TKL till salu som har sprillans nya keycaps!

Visa signatur

AMD Ryzen 9 9950X3D | ASUS ROG STRIX GeForce RTX 4090 | ASUS ROG Strix X870-F GAMING WIFI | Kingston 64GB (2x32GB) DDR5 6000MHz CL30 FURY Beast | Samsung 990 Pro 2TB M.2 | Samsung 970 EVO Plus 2TB M.2 | NZXT Kraken Elite V2 240mm | NZXT H5 Flow 2024 | NZXT C1200 1200W | ASUS 32" ROG Swift PG32UCDP OLED 4K 240/480

Permalänk
Medlem
Skrivet av alex20hz:

Jag hörde faktistk av mig till dem och fick dem utbytta. DOck hade jag garanti. har ett G915 TKL till salu som har sprillans nya keycaps!

Har ingen garanti kvar dessvärre, vill gärna behålla mitt fullstora tangentbord.😁