Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers
Skrivet av korvor:

Jag är fantastiskt nöjd. Vilken skärpa, vilken inlevelse. HDR:en är amazing. Jag märker inte av cpc. Men folk kanske är olika med det dock. Men för min del märker jag inget.

Ska bli spännande att testa denne skärmen!

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk
Medlem
Skrivet av korvor:

Jag är fantastiskt nöjd. Vilken skärpa, vilken inlevelse. HDR:en är amazing. Jag märker inte av cpc. Men folk kanske är olika med det dock. Men för min del märker jag inget.

Har du uppdaterat till senaste mjukvaran? Den ska tydligen förbättra färger och minska CPC-biten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Werner:

Har du uppdaterat till senaste mjukvaran? Den ska tydligen förbättra färger och minska CPC-biten.

Jajemen jag uppdaterade till den så fort jag fick skärmen, så jag har egentligen inte någon direkt erfarenhet av den gamla mjukvaran.

/Anders

Permalänk
Medlem

Nu plingade det till i Bring appen så till veckan dyker skärmen äntligen upp.

Visa signatur

CPU Intel GPU Nvidia

Permalänk
Medlem

Idag dök den upp

Visa signatur

CPU Intel GPU Nvidia

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jefe:

Idag dök den upp

<Uppladdad bildlänk>

... Aaaaand?

Permalänk
Medlem

Jag är också supernöjd med skärmen. Ingen CPC alls. Mkt fina färger. Trodde jag skulle störa mig på kurvaturen men icke. Funkar förvånansvärt bra. Kommer från QD-OLED (MSI MPG 321URX) men känner det inte som ett nerköp.

Kör ett 5090-kort till så framesen är bra. MSFS2024 är fantastiskt på denna skärmen. Kör lite ETS2 oxo och det är guld att få med mer på sidorna. Cyberpunk2077 är helt underbart på denna skärm.

Hade en KVM-switch på min förra skärm det saknar jag här.

Visa signatur

LianLi Lancool II Mesh, AMD Ryzen7 9800x3d, Asus Rog Strix X870E-E, DDR5 6200 2x48GB , Asus RTX 5090 Tuf 32GB GDDR7, Noctua NH-D15S chromax.black, LG 45GX950A-B, Meganex 8k

Permalänk
Medlem

Skulle komma in hos Inet i juni, sedan blev det juli, nu är det september. Varför är det ALLTID såhär med leveransdatum på sistone?

Permalänk

Inet skickar skärmen till mig nu. Det ska bli spännande att testa den!

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk

Skärmen kom idag, den blev försenad av postnord för den var "så ofantligt tung" med sina 20kg. Så det tog tydligen en vecka att skicka hit den.

Men! Vilken skärm, den är helt fantastisk. 5120 x 2160 @ 165hz är grym i spel, och i textform så ser man inte längre de där grön/gula sträcken som fanns på tex min gamla skärm LG 39GS95QE 39" oled, runt bokstäverna. Jag har inte märkt något jag inte tycker om med den ännu.

Bra nöjd med den här skärmen!

Visa signatur

In Hoc Signo Vinces!