Fläktar och fläktkontroller, nätverkskort och rackhylla.

Permalänk
Medlem

Fläktar och fläktkontroller, nätverkskort och rackhylla.

Antex fläkt 120 mm, molex-anslutning, och inbygd swich för 3 olika hastighetslägen. Satt från början i ett Antec 300.

Schythe Gentle Typhoon 1000 rpm, 3 pins-anslutning. Kan styra 3 st 3-pinsfläktar. Strömförsörjs via molex. Monteras i ledig expansionsplats och har en ratt att styra hastigheten på fläktarna baktil på datorn.

Fractaldesign fläktkontroller. Medföljde ett Fractaldesignchassi från ca 2012. Kan styra 3 st 3-pinsfläktar. Strömförsörjs via molex. Monteras i ledig expansionsplats och har en ratt att styra hastigheten på fläktarna baktil på datorn.

Nätverkskort med pci-e x1 anslutning.

Rackhylla med höjd 1U.

Hade en tidigare en annons ute (https://www.sweclockers.com/marknad/240576-garderobsrensning) men dessa saker blev kvar då. Kan skicka mot fraktkostnad eller hämtas 15 min från Lidköping och 40 minuter från Trollhättan. Först till kvarn, Skänker till vem jag vill etc

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Min Dator: AMD 3600 | 24 GB RAM | Asus X570 Prime | Fractal Design Arc R2 | Thermalright Silver Arrow | Dell U2412M | IBM Model M

Permalänk
Medlem

kan ta fläktkontrollen, pcie kortet och scythefläkten mot frakt

Mvh

Visa signatur

1337

Permalänk
Medlem
Skrivet av TurboTorsten:

kan ta fläktkontrollen, pcie kortet och scythefläkten mot frakt

Mvh

Taget då

Visa signatur

Min Dator: AMD 3600 | 24 GB RAM | Asus X570 Prime | Fractal Design Arc R2 | Thermalright Silver Arrow | Dell U2412M | IBM Model M

Permalänk
Medlem

Är rackhyllan 19" tar jag gärna den om du kan tänka dig att skicka den 😀

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blodörn:

Är rackhyllan 19" tar jag gärna den om du kan tänka dig att skicka den 😀

Ja den är 19"
Jag käpte den för att ha en switch som är är smalare än 19" men 1U hög. Det gick inte då plåten är bockad i framkant så hyllan bara blir 3/4U hög.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

@hölmiz jag skickar PM så kan vi ta det sista detaljerna där

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur