Nu öppnar Battlefield 6-betan – värm upp inför Slaget

Permalänk
Melding Plague

Nu öppnar Battlefield 6-betan – värm upp inför Slaget

Ställ upp i kampen mot FZ och få chansen att strida i Battlefield 6 redan nu.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Hur meddelas vinnare av beta-nycklar och om de har tagits vidare i rekryteringsprocessen?
/ Menig HerrAnderzzon

Permalänk
Redaktion
Skribent
Skrivet av HerrAnderzzon:

Hur meddelas vinnare av beta-nycklar och om de har tagits vidare i rekryteringsprocessen?
/ Menig HerrAnderzzon

De som vinner nycklar till betan meddelas via PM under morgonkvisten
Rekryteringsprocessen fortgår dock, så även om du inte skulle vara med under betan finns det möjligheter att imponera på @Rosenvik och knipa en plats i laget.

Permalänk
Medlem

Vart meddelas det att jag har en plats i laget?

Permalänk
Redaktion
Skribent
Skrivet av Dannex:

Vart meddelas det att jag har en plats i laget?

De som får en plats i laget kommer att meddelas via PM och de färdiga trupperna presenteras i en artikel.

Permalänk
Medlem

Lycka till med att komma in i spelet. 150 000 i kö före mig, nu är det nere i 70 000. Hur tänkte EA nu egentligen med att få tillbaka creds nöär de inte ens kan lansera en beta som allmänheten kan komma igång och spela. Nu är det dessutom inte alla som kan spela så hur blir det på lördag och söndag....

Permalänk
Medlem
Skrivet av mavin:

Lycka till med att komma in i spelet. 150 000 i kö före mig, nu är det nere i 70 000. Hur tänkte EA nu egentligen med att få tillbaka creds nöär de inte ens kan lansera en beta som allmänheten kan komma igång och spela. Nu är det dessutom inte alla som kan spela så hur blir det på lördag och söndag....

Tror du är lite väl het på gröten. Detta är en beta och det blir säkert bättre till helgen när den stora massan skall spela.
Lycka till!

Visa signatur

"That Rally Guy"

Permalänk
Medlem

Jag kom som nr 231 000 i kö, det känns som att det kommer ta ett tag att komma in. Känns lovande inför Lördag-Söndag

Permalänk

spiller ikke dritt spill. Kun sikkelig reine singelplayer FPS spill.

Permalänk
Medlem

Ni kommer äga FZ om de spelar som de gör nu kl. 18:25-18:30.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mavin:

Tror EA tänkte att gamers har en viss förståelse att det är en beta, eller rättare sagt det är en early access till en beta. Att dom inte kan förutspå vilket faktiskt tryck det kommer vara. Att dom kanske hellre släpper in folket allt eftersom istället för öka risken det ska krascha för alla. Att det kan vara ett bra sätt att testa sig fram i vad som är optimalt när det kommer till att hantera detta tryck.

Se det som positivt att det är väl bra det är extra högt tryck, nu så är det ju större sannolikhet att dom hinner testa och vidta åtgärder innan launch. Om än launch lär knappast vara felfritt.

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9950X3D | Gigabyte RTX 5070 Ti AERO | Samsung 990 PRO 4TB | Gigabyte B650E Aorus Stealth Ice | Corsair Dominator Titanium White 2x48GB DDR5 6600MHz CL32 | Lian Li O11 Vision Compact White | Lian Li HydroShift LCD 360TL White | Lian Li EDGE Platinum 850W White | Lian Li UNI FAN TL 3-pack 120mm Reverse White

Permalänk
Geeks
SweClockers

Nu är alla early access-nycklar utdelade, men det går givetvis fortfarande att anmäla sig till Slaget!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)