STRIDEN - Andra testspelare?

Permalänk

STRIDEN - Andra testspelare?

Tjo! Någon annan här som fått åtkomst till speltest för skjutspelet "STRIDEN". Mer info här: https://store.steampowered.com/app/2052970/STRIDEN

Det utspelar sig någonstans i Skandinavien 1976 och verkar ha med svenska norrländskröster vilket gör det riktigt gött tycker jag!

Jag tankar hem speltestsversionen nu (~29 GB).

PMa eller skriv här om du också redan lirar eller tänkte prova på!

Mvh,
WKL.

Visa signatur

(V)ulnerabilities
(I)n
(B)asically
(E)verything
Programming

Permalänk
Medlem

Du får gärna dela med dig hur spelet och prestandan är, så kanske jag begär åtkomst. Men jag ser det bara som ett till av tiotals liknande spel.

Permalänk
Medlem

försökt spela detta. Men vill spela med polare och man kan inte välja lag tror jag? och finns inget sätt att joina med folk ihop liksom. Största minuset hitills

Permalänk
Medlem

Nu är det i gång igen, var inne förut i dag och spelade en stund och det var riktigt roligt. Sen var det för få spelare.

Speliden är lite udda riktigt bra. kalla kriget, ute i granskogen, svepa en burk ärtsoppa. Hoppas verkligen att det blir något av det här spelet.

Visa signatur

Dualbot, w10, Ubuntu, 2600k

Permalänk
Medlem
Skrivet av WebbkodsFrilansaren:

Tjo! Någon annan här som fått åtkomst till speltest för skjutspelet "STRIDEN". Mer info här: https://store.steampowered.com/app/2052970/STRIDEN

Det utspelar sig någonstans i Skandinavien 1976 och verkar ha med svenska norrländskröster vilket gör det riktigt gött tycker jag!

Jag tankar hem speltestsversionen nu (~29 GB).

PMa eller skriv här om du också redan lirar eller tänkte prova på!

Mvh,
WKL.

Passa på att få åtkomst för nu är det igång igen !!!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av FardrowN:

försökt spela detta. Men vill spela med polare och man kan inte välja lag tror jag? och finns inget sätt att joina med folk ihop liksom. Största minuset hitills

Det verkar löst nu. Välj server sen är det bara att trycka med muspekaren på det lag man vill välja. Men bara när man kommer in i en server. gissar att det kan bli lite trixigt för om nån annan hinner gå med så man man ju inte kicka en främling från laget ?

Man får nog ta det här för vad det är, det är ju en tidig liknade Alfa.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av rwkk:

Du får gärna dela med dig hur spelet och prestandan är, så kanske jag begär åtkomst. Men jag ser det bara som ett till av tiotals liknande spel.

Spelat en del nu och när det här är unikt, kalla kriget, Röda stugor, det talas svenska och man sörplar ärtsoppa. Om du har nått liknade så vill jag gärna veta för det enda jag vet där det kan dyka upp linkande är väl miljön il Generation Zero kanske?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Modellören:

Spelat en del nu och när det här är unikt, kalla kriget, Röda stugor, det talas svenska och man sörplar ärtsoppa. Om du har nått liknade så vill jag gärna veta för det enda jag vet där det kan dyka upp linkande är väl miljön il Generation Zero kanske?

Att det är en annan miljö, tid, byggnader, språk och livsmedel förändrar inte direkt "gameplay".

Permalänk
Medlem
Skrivet av rwkk:

Att det är en annan miljö, tid, byggnader, språk och livsmedel förändrar inte direkt "gameplay".

Jag vet ju inte vad du har för humor man jag anser att "skratta" eller "tycka att det är mysigt men en stor igenkänningskfaktor påverkar väldigt mycket. men du verkar haka upp dig väldigt mycket vid den detaljen. Jag ser mycket annat som påverkar.

Men ok, visa fem spel med samma "Gamplay" nu påstår du något så nu är det upp till bevis.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Grymt coop spel. Kul att spela med vänner. Kul med nordisk natur och språk. Största problemet är ont om spelare så hoppas fler får upp ögonen för Striden.

Visa signatur

9800X3D RTX5090