Nej det har inte blivit bättre. Har blivit fast i spawn flera ggr.
Är det bara jag som inte är så imponerad av BF6?
Jämför man med 2042 är det ju såklart bättre, men det är ingen merit. Alla spel är bättre än 2042.
Jämför man dock med BF1 eller BF5 så är jag inte imponerad.
Jag tycker att grafiken i BF5 är snyggare, den har ett "krisp" som inte finns i BF6.
All mekanik är bättre animerat och utfört i BF5.
Skulle det inte finnas ammo krates i BF6? Jag vet att det finns det till tanks, men även till infaneri?
Det hade varit bra iaf. Sen tar det ju ÅR att fylla en tank med ammo på dessa krates...
TTKn är horribel, milt sagt. På långt håll är det svårt att få död på någon men på nära håll sker det på nanosekunder.
Låt mig inte ens nämna hagelbrakaren...
TTD är ju ännu värre.
Allt känns helt off. Jag kan tömma ett magasin i någon och man ser hitmark, de dör inte. Vänder sig om och dödar mig.
Netkoden är helt fukkad.
Nej som sagt detta är inte bra. Ja jag vet att det är en beta, men HUR kan de alltid hamna på ruta ett med alla dessa buggar och inställningar? TTK t.ex. HUR kan man 2025 inte veta hur det skall vara efter att man gjort samma spel i 20 år?
Tänk om Adobe t.ex. alltid hade släppt ett Photoshop som är sämre än förra versionen.
De har mycket att bevisa för mig. Tyvärr kommer jag köpa skiten. Men de har mycket att fixa och gör de inte det snabbt så tappar de nog mig, kanske för gott. Jag är väldigt skeptisk till hur mycket de hinner fixa på två månader när de kört BF Labs i två år.
Har inte haft ett enda problem med netcode... ingen jag lirat med har haft problem heller, märkligt nog?
Tycker TTKn är snabb men inte för jävlig.