Permalänk

Etcc modden!

Eftersom folk gnälde om att vi skulle fixa en egen tråd så tog ja initiativet o skapade en tråd för Etcc modden!

För folk som undrar så är denna mod till F1 99-02 CC.
Går att ladda hem här!

Visa signatur

Serru...

Permalänk
Medlem

Dax att handla F1 99-02 CC tror jag.

Permalänk

Har du inte redan gjort det?! jösses! Spring o köp en version nu med direkt!

Visa signatur

Serru...

Permalänk
Medlem

mycket trevlig modd, dock understyr bilarna lite överdrivet mycket tycker jag, och bmwn går knappt o köra med då det är så guppiga banor att man bara spinner av, annars rockar modden

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av omnibüs
mycket trevlig modd, dock understyr bilarna lite överdrivet mycket tycker jag, och bmwn går knappt o köra med då det är så guppiga banor att man bara spinner av, annars rockar modden

Exakt, så jädrans svårt att svänga när man kommer för fort i svängarna. Sen har alltid AIn bättre acks... FUSK! Jag har fan ingen chas i det spelet..

Permalänk
Medlem

Finns det nån hemsida till modden eller kan någon lägga upp lite bilder?:)

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av H-can
Finns det nån hemsida till modden eller kan någon lägga upp lite bilder?:)

http://revolution.drivingitalia.net/portal/

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

asgrymt ljud

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

hmm till vilket spel hör modden till??

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rambo
asgrymt ljud

Jepp. Men ibland låter de tlite överdrivet... Som några jävla monster trucks eller nått.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av neoNmaZteR
hmm till vilket spel hör modden till??

It's called F1 99-02 Challenge...

Permalänk
Avstängd

Thnx!

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk
Medlem

Screenshots någon?

Visa signatur

:)

Permalänk

jag blev inte såååå imponerad av modden. inte samma intryck som jag fick första gången jag testade gtr2002 modden för f1 2002.
jag tyckte ljudet inte alls var så bra som nån annan påpekat tidigare i etcc modden. +det animerade eldsflammorna som kommer från avgasröret under nedväxlingar ibland. det var riktigt FULT!
eller va säger ni?

Visa signatur

CoolerMaster Silencio 550 650watt, Asrock Z68 Extreme3 gen3, i5 2500k 3,3ghz, Coolermaster hyper TX3, G.skill Ripjaws 2133mhz 8gb, MSI GTX580 OC TWIN FROZR II 1,5gb, Intel520 SSD 120gb, Western digital caviar black 1tb,
Logitech G700, K800, Momo Force.

Permalänk

Jo de va riktigt riktigt fult! Men har du hört talas om något som kallas patch? Tror att dom har en på gång eller om dom redan släppt den har en patch som fixar detta...

Visa signatur

Serru...

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hamberg
Screenshots någon?

här har du ett
http://w1.150.telia.com/~u15011313/3wheels.JPG

3 hjul i kurvorna är rätt vanligt i den Framhjulsdrivna Hondan om man ska få den dit man vill:)

här ett annat
http://w1.150.telia.com/~u15011313/Alfa.JPG
jag håller på att fixa en ny texture till Alfan,men är bara halvfärdig än så länge.

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av omnibüs
och bmwn går knappt o köra med då det är så guppiga banor att man bara spinner av, annars rockar modden

jå då det är bara att hålla i:)
ibland när man klipper cerbsen på tex Oschersleben för hårt så lättar bilen en halv meter men stötarna tar ändå upp kraften så bilen sätter sig rätt snabbt.
Den här Moden har stötar som verkligen funkar över cerbs till skillnad mot GTR,där kan man snacka om att studdsa av banan...bump bump juss juss
ETCC är den klart bästa MoDen och den rockar Online! tät racing som fasen

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Medlem

Lätt att jag ska skaffa F1 99-02 Challenge och Etcc när jag har fått mitt nya graffe och ramminne:D
Då blir en trevlig ratt nästa köp.
Jag hade en MS Sidewinder FF för nåra årsen men den gick paj:( Men funderar på att köpa en ny sådan.
Är det värt att köpa F1 för Etcc moden?

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem

Har lånat liret nu. Tankar modden för fullt. Hoppas att det är bra som ni säger

Visa signatur

Mycket ström är det!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av H-can
Är det värt att köpa F1 för Etcc moden?

nej, men det är värt att köpas för F1 _och_ etcc modden

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Någon som har några trevliga setups lr?

Här är en annan trevlig mod till F1C: http://f1200x-helmets.racesimcentral.com/bws.htm

Visa signatur

AMD Athlon 64 3800+ - AsRock DualVSTA - 2x1024 DDR400 - Ati Radeon 1900 XT 256Mb - 2x Hitachi 160Gb 8Mb Cache 7200RPM - WinXP Pro SP2 - Chassi: Antec PLUS1080AMG 430W

Permalänk
Medlem

Vad är skillnaden imellan F1 99-02 Challenge och dom andra F1 spelen?

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av H-can
Vad är skillnaden imellan F1 99-02 Challenge och dom andra F1 spelen?

Det förstnämnda är ett senare lir...