Permalänk

Är det är det jag behöver

tjabba jag igen. dah

jo nu har jag suktat på en data i över ett halvår och nu när julepengar har kommit kan jag äntligen lägga klart pusslet. Jag ska använda datorn till lyssna lite på musik. Spela något spel då och då. (JAG ÄR VAN MED SOPGRAFIK ) surfa, msn'a. Och så Men det absolut viktigaste är pålitlighet. ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ DATORER SOM bara problem o man måste köpa nytt varannan dag och så. Jag har typ 7000 och jag undrar är det här dator jag behöver

Datorbutiken

db Tornado Gamer XP2500+, 512Mb, 80Gb, CD-brännare / DVD-spelare, Radeon 9600Pro

???? och det sista ha en gruvlig god jul och ett föjävla gott nytt år

Visa signatur

---------------------------

Permalänk
Medlem

Jo, passar nog bra till dina behov, har själv en... ja du kan se nedan

God jul, och lycka till!

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk

Ser ut att vara precis den dator du beskriver att du behöver

Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk

härligt att få veta

som sagt härligt att få veta. hehe tänkte konfugirera en egen data och sno typ allt från min nu som jag ska ge te syrran men så taskig e jag inte. Då blir hon utan cd dvd diskett ljud osv hihihi. aja slår nog på trumman och köper den. För AMD processor är vell bra fast dom är så låga i Ghz jämfört med pentium. så 2500+ e vell kanske i jämförelse med pentium 4 2.4 elr ?? aja spela boll med grodan hare så gött

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Argh. Dator, dator, DATOR inte data. Data är nåt du har PÅ datorn.

Visa signatur

Ryzen 7 7700
Gigabyte B650 Eagle ax
2x16 GB RAM
Sapphire Radeon RX 7800 XT PULSE

Permalänk

esch :D

hehehe gud vad petig man kan vara då.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ykalon
Argh. Dator, dator, DATOR inte data. Data är nåt du har PÅ datorn.

Man har data INUTI datorn.

Permalänk
Medlem

Re: esch :D

Citat:

Ursprungligen inskrivet av niltan
hehehe gud vad petig man kan vara då.

Vad gör du när alla "petiga" människor tröttnar på att hjälpa folk som inte bryr sig?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mol3x
Man har data INUTI datorn.

Näe där är det ju luft... data är information

Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk
Medlem

Ja. Men vart ligger datan? I hårddisken. Vart ligger hårddisken? Inuti datorn! så enkelt är det.

OnTopic: Jao. det är vad du behöver.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ja. Men vart ligger datan? I hårddisken. Vart ligger hårddisken? Inuti datorn! så enkelt är det.

Var ligger datan? I hårddisken. Var ligger hårddisken? Inuti datorn! Var ligger datorn? I mitt rum! var ligger mitt rum? i stockholm! var ligger stockholm? i sverige! var ligger sverige? I norden! var ligger norden? på Jorden! var ligger jorden? i vintergatan! var ligger vintergatan? i universum!

alltså ligger datan i universum. eller har jag fel?

Visa signatur

2500+ | 8RDA3i | 512 DDR | 80gb | 9600pro |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReliC
Var ligger datan? I hårddisken. Var ligger hårddisken? Inuti datorn! Var ligger datorn? I mitt rum! var ligger mitt rum? i stockholm! var ligger stockholm? i sverige! var ligger sverige? I norden! var ligger norden? på Jorden! var ligger jorden? i vintergatan! var ligger vintergatan? i universum!

alltså ligger datan i universum. eller har jag fel?

Mmm.. Har du bara ett rum mitt sådär i sthlm ? Fett nice

Visa signatur

På internet kommunicerar vi med text. Skriver du som en idiot får du helt enkelt finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Permalänk
Medlem
Citat:

OnTopic: Jao. det är vad du behöver.

Nej datan ligger inte inuti disken den ligger på ytan av diskarna.

Visa signatur

Ryzen 7 7700
Gigabyte B650 Eagle ax
2x16 GB RAM
Sapphire Radeon RX 7800 XT PULSE

Permalänk

Näe där är det bara hack... äre därför datorn hänger sig ?

Visa signatur

hollywoodstar