Permalänk

Vad ska jag ta?

Jo nu när jag beställt en data så måste ja ha pengar helt enkelt. därför säljer jag mitt Gameboy advance och 2 spel. Men jag vet inte riktigt va jag ska ta för detta. eller som jag ska lägga ut på tradera eller blocket.
Det jag ska sälja är
1 Gameboy advance. med orginalförpackning och mycket bra skick
TVÅ advance spel
1 Super mario Advance 2 (supermario world) förpackning+instruktionsbok- Kostade 599 när jag köpte
1 Super mario kart förpackning+ instruktionsbok- Kostade 499
Ett Gameboy spel
Pokemon blå.

Plus detta ska jag lägga till ett Gammalt Blått gameboy med 2 gammla roliga spel
ett mario spel/instruktionsbok och Ducktales 2/instruktionsbok

För detta hade jag tänkt o ta 1000 spenn. Som jag tycker är ett väldigt bra pris. Men kanske e jag för snäll eller. Eller e jag för girig

E ledsen för om jag postade det fel visste inte om jag skulle posta det här eller på "spel"

Tack för svar Kim

Visa signatur

---------------------------

Permalänk

Jag kan köpa gba + gba spelen för 600 ?

Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk

gba gammla

e inte det lite väl billigt
tesammans nytt kostade det mer en 2000 spenn
aaja ska tänka över saken

Visa signatur

Permalänk

tja... enbart gba för 500 ? bättre pris får du inte av mej iaf... men om du inte får den såld på blocket så...

Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk

tjo

jo men jag vill gärna bli av med hela rasket så jag ska försöka på blocket och så går det skit. så PM'ar jag dig och så får du köpa det för typ 500 gameboyet. och med spel typ 700 om du fortfarande är intresserad

Visa signatur

Permalänk

Re: tjo

Citat:

Ursprungligen inskrivet av niltan
jo men jag vill gärna bli av med hela rasket så jag ska försöka på blocket och så går det skit. så PM'ar jag dig och så får du köpa det för typ 500 gameboyet. och med spel typ 700 om du fortfarande är intresserad

Gör det du !

Visa signatur

hollywoodstar