Permalänk

Lan

Vilka spel tykcer ni fungerar bäst på lan?

Permalänk
Medlem

Codename Eagle, Call of Duty, NFSU

Visa signatur

Keep in mind you should familiarize yourself with what the parameters mean and how they affect you.

Permalänk

Funkar NFSU i lan?

Permalänk
Medlem

Starcraft

Visa signatur

Intel P4 3Ghz - 1Gb DDR400 Dualchannel - Asus GF6800GT 128Mb- Seagate 160Gb - LG 12x DL DVD-RW - Acer AL1714 17" TFT @ 14ms

Permalänk
Medlem

Counter-Strike
Medal of Honor
Unreal Tournament
Quake 3
Call of Duty

Visa signatur

must!

Permalänk
Medlem

CS, Settlers 4, Risk 2 kanske, GTA VC också.. Sen har jag inte så många mer LAN-spel

Visa signatur

Utvandrad till NH tills vidare

Permalänk

GTA VC???
i ett lan?
Hur går det till ?

Visa signatur

---------------------------

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av niltan
GTA VC???
i ett lan?
Hur går det till ?

Finns en mod som gör detta möjligt.

~TrOr~ vad ville du?

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem

Soldat, RtCW:ET, MS Hjärter...

Visa signatur

Militant VIM-användare.

Permalänk
Medlem

Quake 2... tihi

Visa signatur

tack o bock

Permalänk
Medlem

CS, Q3, WC3, Hjärter och MS Röj

Permalänk
Medlem

Aliens vs. Predator 2

Permalänk
Avstängd

2000+: skojjar lite me min polare!

Visa signatur

Amd A64 3200+ * Viewsonic VP171S DVI m.m!!

Permalänk

Fan va tungt Xp2000. PM'a mig om detta.

Visa signatur

---------------------------

Permalänk
Avstängd

Niltan är en liten kletig snigel som kommer att suga sig fast på din (2000+) nacke o suga allt slem ur din kropp.. så jag avråder dig att pm'a 'a han!:D:D:D

Visa signatur

Amd A64 3200+ * Viewsonic VP171S DVI m.m!!

Permalänk
Medlem

BattleField 1942, Quake3, UT2003, WC3 och CC Generals! Om ingen kör dom spelen så spelar jag det som spelas

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ~TrOr~
2000+: skojjar lite me min polare!

Förstod nästan det men att säga att folk är CP är lite onödigt, det finns de som kan ta riktigt illa upp.

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem

~TrOr~ vad gör du? tycker du inte att det räcker med ett omoget inlägg.
du borde få en varning!

saxat från regler
Var trevlig...
Du får absolut inte skapa eller sprida uttalanden som är stötande eller ärekränkande.....
Personliga ärenden, "chatt" och liknande får inte förekomma i forumet...
Använd sunt förnuft.....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majestic XII
Funkar NFSU i lan?

Ja om ni har en internet uppkoppling

Visa signatur

Keep in mind you should familiarize yourself with what the parameters mean and how they affect you.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ~TrOr~
KIM E CP!;)

Ärligt, har tittat på några inlägg av dig. Det mesta verkar vara CP enligt dig.
CP är en sjukdom... kanske inte så skoj för de som har den?

NFSU i lan med lanpatchen är rätt skoj.

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
NAS: Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Hedersmedlem

Quakeworld fungerar hur bra som helst på LAN.

Visa signatur

The variable 'brain' is declared but never used

Permalänk

Re: Lan

Citat:

Ursprungligen inskrivet av The Sauna
Vilka spel tykcer ni fungerar bäst på lan?

Föredrar själv bla dessa spel:

Quake3
UT2k3
Serious sam1/2
BF1942/DC
NFSU
Quake2
HL
GTA2
UT
U2XMP

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majestic XII
Funkar NFSU i lan?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av dea

Ja om ni har en internet uppkoppling

Man behöver inte internet uppkoppling. Det finns ett ikke officiellt LAN-program som funkar fint i LAN. Dock så är nätkoden rätt kass så bilarna hackar fram ibland. Det gjorde det iaf för mig och brorsan när vi lirade.
Det funkar så att programmet lurar NFSU att det loggar in på en virtuell EA-server. Så det är som att man spelar på nätet i spelet med samma menyer och skit.

Länk har länge funnits i NFSU 1.0 FAQn. Det kom nyligen ut en ny version också.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Desert Combat har inte nämnts än.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leon
Desert Combat har inte nämnts än.

Jo:D

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
BF1942/DC

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Re: Re: Lan

Citat:

Man behöver inte internet uppkoppling. Det finns ett ikke officiellt LAN-program som funkar fint i LAN. Dock så är nätkoden rätt kass så bilarna hackar fram ibland. Det gjorde det iaf för mig och brorsan när vi lirade.
Det funkar så att programmet lurar NFSU att det loggar in på en virtuell EA-server. Så det är som att man spelar på nätet i spelet med samma menyer och skit.

Länk har länge funnits i NFSU 1.0 FAQn. Det kom nyligen ut en ny version också.

Jasså! Vart fanns patchen sa du?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Jo:D

Det missade jag visst, inte bra att skumma igenom trådar för snabbt, men det var ganska gömt så jag kan säga att jag förtydligade ditt budskap.

dea: Sök, hittade den snabbt själv genom det tricket.

Permalänk

Re: Re: Re: Lan

Citat:

Ursprungligen inskrivet av dea
Jasså! Vart fanns patchen sa du?

Jag måste väl inte upprepa det jag sa? Sök så hittar du tråden. Den går inte att missa.

Visa signatur