Riktigt mysko BF problem

Permalänk

Riktigt mysko BF problem

Hej kamrater. Jag brukade köra på BF 1.45 och då funkar allt perfekt. Men när jag laddade ner 1.6 och satte på det. Möttes jag av ett egendomligt error. Skärmen blir svart och det står. Signal out of error". Asså ett riktigt Skärm problem. Verkar det som. Men spelet spelas i bakgrunden. Och så får man Ctrl-alt-del så man kommer till Windows igen då funkar skärmen igen????????

Visa signatur

---------------------------

Permalänk
Medlem

Kanske blir lite för många hz för skärmen på något vis :/

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem

Pröva med att ominstallera spelet och sedan använda patchen 1.6 full. Har hört om många som haft problem med incremental patcharna.

Permalänk

Jo har testat på alla möjliga hertsh men funkar ändå inte. Och jag har laddat ner 1.6 hela

Visa signatur

Permalänk
Medlem

För mig blir allting jättestort istället och man ser inte alla knappar och sånt i menyerna, så irriterande, jag har laddat ner fulla.

Nån som vet vad det kan va?

Edit: Fixat: http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=24091...

Visa signatur

--

Permalänk

Jag löste mitt också genom att ändra. Trodde det inte skulle funka eftersom ingen har samma sympton som jag. MEN DET FUNKADE. KUL??
NJA för nu kommer jag inte in på några servers. står bara Data riffs from server, Eller något.
vad är detta??

Visa signatur

Permalänk
Medlem

data differs from server. När servern kör en annan version eller mod än den du snvänder. Kolla så den verkligen patchat bf.

Visa signatur

Since man cannot live without miracles, he will provide himself with a miracle of his own making. He will believe in any kind of deity, even though he may otherwise be a heretic, an atheist and a rebel.

Permalänk

Hm konstigt. När jag joinar SH servers står det samma sak. JAG HAR SH 0.33
och så har jag BF 1.6.???????????????????

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Mitt battlefield rullar i cirka 5-10 minuter och sedan kastar det ut mig till skrivbordet.

Förbannat irriterande!

Har testat med "deafult.con 1/2" men det fungerar inte heller, det ända som händer då är att jag jag får 60hx i menyerna vilket resulterar i fruktansvärda ögonsmärtor.

Någon som har någon ide? Givetvis har jag testat olika versioner av Catalyst, men felet kvarstår, det är också det enda spel som krånglar.

Permalänk
Medlem

Re: Riktigt mysko BF problem

Citat:

Ursprungligen inskrivet av niltan
Hej kamrater. Jag brukade köra på BF 1.45 och då funkar allt perfekt. Men när jag laddade ner 1.6 och satte på det. Möttes jag av ett egendomligt error. Skärmen blir svart och det står. Signal out of error". Asså ett riktigt Skärm problem. Verkar det som. Men spelet spelas i bakgrunden. Och så får man Ctrl-alt-del så man kommer till Windows igen då funkar skärmen igen????????

Det betyder att din skärm inte klara av frekvensen den få av BF. Testa spela på 1024x768 i 85Hz tex och se om problemet kvarstår. Om din skärm ska klara av 85Hz i denna upplösning och det fortfarande inte funkar så sparas inte ändringar och spelet kör igång utan att bry sig om vad du ställer in. Kan lösas genom att ändra upplösningen i nån fil. Kolla också så den inte är skrivskyddat.