Program som packar upp flera hundra .zipade filer på samma gång ?

Permalänk

Program som packar upp flera hundra .zipade filer på samma gång ?

Se topic och svara gärna på min fråga
Vet ni något bra program för det endamålet & länk dit.

Permalänk

Tja, WinAce, WinRAR, WinZip...
Bara att markera alla filerna i ex. Utforskaren, dra filerna med höger musknapp dit du vill packa upp dem och välja typ "Packa upp här".

Visa signatur

www.crille.se | info@crille.se | "Men får gudsskull.. sluta med uglypeople.. painrichen sprutar inte precis crème bonjour..." -Greken

Permalänk

Tackar, ska testa nu

Permalänk
Medlem

winace kan även lägga varje arkiv i varsin mapp

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk

japp det klarar winrar med.

Permalänk
Medlem

pkunzip *.zip

Visa signatur

Köttfärskonfetti

Permalänk
Medlem

www.winzip.com borde ha ett bra program för ändamålet...

Eller vill du veta hur man gör för att packa upp flera zippade filer på en och samma gång??? Isf kommer jag att anta att du redan har installerat Winzip och konfigurerat det så att du får med Winzip i context-menyerna (högerklick på en fil)... där ska du nämligen har ett val (nu vet jag inte exakt vad det heter) som du kan använda om du har markerat alla *.zip-filerna...

Permalänk
Medlem

Misstänker att det rör sig om .r00, .r01, .r02 osv. Isf räcker det med att extrahera den första / sista filen med filändelsen *.rar.

Permalänk

Nej, jag laddade lite (ett par hundra) zip filer från en sida med teleport pro...
Problemet är löst nu tackvare Athlon_1000.

Permalänk
Medlem

Re: Program som packar upp flera hundra .zipade filer på samma gång ?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av iguanodon
Se topic och svara gärna på min fråga
Vet ni något bra program för det endamålet & länk dit.

Är det första gången du packar upp filer?

Visa signatur

[XP2400+@2800+][3x512Mb PC3200 DDR][MSI KT3 ULTRA-ARU][ATi R9800SE@R9800PRO 450/780][NEC DVD+-R/RW][Samsung 913N TFT][NXD Research speakers][Telia 100/100Mbit]

Permalänk

haha nej, men jag har aldriv packat upp massa zip filer förut... eller jo när dom varit i ett arkiv då a01 a02.... osv (.arj ifs)
lyckades inte packa upp på första försöket så jag tänkte att jag kunnde få lite snabb hjälp här istället för å leta på google