Kodord för gratis frakt på Datorbutiken.com ?

Permalänk
Medlem

frifrakt funkar fortfarande ...

bra reklam för db det här

Visa signatur

[AMD64 X2 4200+ @ 2.6Ghz] - [Thermalright XP-120] - [2x1024mb G.Skill HZ PC4000] - [Asus A8N-SLI Premium] - [XFX 7800GT] - [WD Caviar Raptor 74 Gig] - [ESI Juli@] - [Seasonic S12 500W] - [Silverstone SST-LC17]

Permalänk

Funkade för mig precis,(frifrakt) köpte en Barton 2500+... Hehe!
Här ska klockas!!

Permalänk

Tänkte bara säga att det verkar som Datorbutiken har bättrat på sig rejält med sina leveranstider! Beställde en Canon IXUS 2 och extra minne imorse kl 8. Nu har jag precis fått en bekräftelse att min kamera har skickats till posten och är påväg hem till mig. Snabbt å smärtfitt skickade dom gjejerna samma dag som jag beställde.

(Och ja, "frifrakt" fungerar fortfarande)

Visa signatur

Bergdahl Consulting: www.bergdahl.tv

Permalänk
Medlem

Jag beställde i morse, jag fick kolli numret senare på dagen. Bra jobbat!

Permalänk

Kodordet "metro" funkar med

Permalänk
Medlem

Har aldrig haft några problem med db.se o deras leveranstider. Sålänge man beställer saker med grön status så är det inga problem. Annan leveransstatus kan inte de råda över då det inte är hos dem produkten finns just då. Det är snarare deras återförsäljare som kan vara lite sega på leveranserna ibland.

Visa signatur

🛜🫀: HP ProDesk 400 G3, i5 6500, 8GB DDR4, Intel X520-DA2
🐳🐧: AMD R5 3600 | Google Coral.ai | ASRock X570D4U-2L2T | Silverstone CS381 | 80GB DDR4 | 8 HDD BTRFS RAID1
⌨️🎮: R9 3900X | RTX 2080 LC | Acer XF270HUA | 96GB @ 3200 | MSI X570 MPG G EDGE WIFI | CORSAIR C70
🎞🎶: LG OLED55C8 | Epson TW3200 | Onkyo TX-NR646 | Infinity Reference 61/51 mk2 | Shield TV V2 | minhembio.com

Permalänk
Medlem

Beställde ett moderkort & en processor, "frifrakt" & betala i förskott = inga avgifter alls.

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem

Vad sägs som att göra den här till en officiell frifrakttråd Med klister och allt =P

Permalänk

"frifrakt" funka för mig oxå !!!!

beställde just för 3000kr

Permalänk

hur ofta byts kodordet?

Visa signatur

See you, space cowboy.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Python
Att lura dom så att dom inte tar nån frakt? Det verkar ju lite oärligt iaf

haha, det är ett sätt att få datorfrekade swecare att handla i deras webshop

Visa signatur

08:14 <haffe_> Jag kan inte göra kullerbytor, eller stå på händer. Dock kan jag få upp hälen i pannan. Jag undrar hur det har gått till.
08:15 <OSkar000> testa att slicka på utsidan av armbågen.. det är svårt

Permalänk

jag skrev som kodord: metro
det funkade perfekt
nu har jag en Eheim 1048 och lite Artic Silver 5 hemma

Visa signatur
Permalänk

Vi beställde en del hårdvara och kan inte klaga på leveranstiden. Vår beställning gjordes i går och vi fick kollinummer nu i eftermiddags. Bra jobbat Datorbutiken.

Visa signatur

Martin,
SPELKONTROLL - Tillbehör för TV-spel till bästa pris!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av giz
Vad sägs som att göra den här till en officiell frifrakttråd Med klister och allt =P

Moderatorerna känner inte till den här tråden :p, tittar bara in här när de ska beställa grejer

Visa signatur

🛜🫀: HP ProDesk 400 G3, i5 6500, 8GB DDR4, Intel X520-DA2
🐳🐧: AMD R5 3600 | Google Coral.ai | ASRock X570D4U-2L2T | Silverstone CS381 | 80GB DDR4 | 8 HDD BTRFS RAID1
⌨️🎮: R9 3900X | RTX 2080 LC | Acer XF270HUA | 96GB @ 3200 | MSI X570 MPG G EDGE WIFI | CORSAIR C70
🎞🎶: LG OLED55C8 | Epson TW3200 | Onkyo TX-NR646 | Infinity Reference 61/51 mk2 | Shield TV V2 | minhembio.com

Permalänk
Medlem

Gjorde föresten en beställning på db förra veckan. Beställde på torsdag, fick sedan kollinr på eftermiddagen. På fredag eftermiddag registrerades det hos posten i Malmö, på tisdag landade packetet på ICA där jag hämtade ut det med hjälp av kollinr. Tror lappen med kollinr som man får utskickat kom på torsdag.....sent som vanligt, fattar inte vad dom sysslar med på posten..

edit: Såg just att jag redan skrivit att jag nyss lagt en order på db....*s*

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ^QuikSilver^
Moderatorerna känner inte till den här tråden :p, tittar bara in här när de ska beställa grejer

kolla vem som skapade tråden

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

jag ska precis köpa ifrån db kan nån säga vad kodordet är = )

Visa signatur

Orkar inte skriva in mitt system ....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zet
jag ska precis köpa ifrån db kan nån säga vad kodordet är = )

om du läser ovanför så står det att det är "Metro" och det funkar bra. har testat i dag...

Visa signatur

jag har en dator och en till och en till och så vidare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
kolla vem som skapade tråden

Han var inte moderator när han skapade den, så
Han har säkert glömt bort den i den heliga och mycket hemliga moderator-nollningen

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bogg
Han var inte moderator när han skapade den, så
Han har säkert glömt bort den i den heliga och mycket hemliga moderator-nollningen

Nejdå jag har inte glömt bort tråden. Skall kolla med de andra om en eventuell klistring.

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk

klistra på tycker
jag tror att dom ger oss detta för vi e som vi e härinne

funkade fint för mig igår

Visa signatur

*im back from out of space to bash your sorry asses *

Permalänk

ser bara possitva meningar från dbs sida att ha ett kododord för gratis frakt. Har haft problem med dem innan med eftersom dem är billiga i övrigt pluss gratis frakt så ser jag att det är den enda anledningen för mig att beställa därifrån.. ska nog beställa två 200 giggare ida..

tack db

beställde 2 200diskar från db och "frifrakt" funkar fortfarande

metalworker

Visa signatur

Firewall 1 och 2: obsd Filserver: fbsd Mediaserver till Atv: debian Testserver: debian Produktionsserver: debian Desktop: os x, svorak

Permalänk

funkar fortfarande

Visa signatur

Amd barton 2800+ @ 2.2 ghz, Abit an7, 9600XT, 4400 poäng i 3dmark03 . 2x 512mb [Pc 3200 333mhz],

Permalänk
Medlem

frifrakt funkar inte !

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av palla
frifrakt funkar inte !

Funkar visst.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Krille_krille
funkar fortfarande

japp det funkar jag glömde att krysa in privatperson

Permalänk
Medlem

Det är tydligen många som säger att de får sina pryla snabbt från DB. Låter bra. Kanske ska börja beställa där igen då.

De har lagt tillbaka texten "Order på lagervaror lagd före kl. 15.00 expedieras samma dag (gäller vardagar)" Den togs ju bort för att det blev förmycket missförstånd. Har även diskuterats här på Swec.

Typ här fick xtrem mail av DB:
http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=23283...

Permalänk
Medlem

gratis - no 60.- pix

Rätteligen skall det stå 60:- i avgift, (även om de säger att det är postens avgifter.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av reg edit
Rätteligen skall det stå 60:- i avgift, (även om de säger att det är postens avgifter.

Vad? Du citerade mitt inlägg. Förstår inte riktigt vad du menar?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nisslass
Det är tydligen många som säger att de får sina pryla snabbt från DB. Låter bra. Kanske ska börja beställa där igen då.

De har lagt tillbaka texten "Order på lagervaror lagd före kl. 15.00 expedieras samma dag (gäller vardagar)" Den togs ju bort för att det blev förmycket missförstånd. Har även diskuterats här på Swec.

Typ här fick xtrem mail av DB:
http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=23283...

Beställde en hårddisk från DB igår går ganska fort för dom.
skickade orden 00:30 (söndag)
packades 08:45 (måndag)
skickades 16:27 (måndag)

inte mycket att klaga på nu är det upp till posten att sätta lite fart med.

frifrakt funkar fint

Visa signatur

GIGABYTE GA-990XA-UD3 | Phenom2 X2 550 @ X3 | CORSAIR 8GB DDR3 VENGEANCE LP 1600MHZ | XFX Radeon HD4870 1GB | 1*1000, 1*3000, 2*500 diskar