Permalänk
Medlem

Fabel.

Hallå! Någon med än mig som väntar på detta förhoppningsvis exellenta rpg? kolla in Fable

/ Max a.k.a zaphir

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

jag, men man kommer att få vänta så in i helvete länge....

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk
Medlem

Omg, det där "flashspelet" måste vara det sjukaste jag nånsin sett

Edit: Det verkar vara helt underbart, ett givet köp! Jag blev helt "ååh måste ha!" när jag läste vad spelet gick ut på

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!
...And justice for all!

Permalänk
Medlem

ett givet köp

Kommer det bara till x-box?

Permalänk
Medlem

ett självklart köp...blev tvungen att förbeställa det direkt efter att jag hade läst om det, alltså första gången jag läste om det inte nu i tråden..
någon som vet vilket releasedatum det är som gäller?

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 2600X Kylning: Noctua NH-D15 Moderkort: ROG Strix B-450-F GPU: MSI GTX 1070 Armor OC Minne: 32 GB Corsair Vengeance PRO PSU: EVGA Supernova 650 G2 Chassi: Phanteks Eclipse P400S

Permalänk

flash intron var ju skön iallfall, hoppas spelet är lika bra

Visa signatur

foo shizzle'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cog@
ett givet köp

Kommer det bara till x-box?

ja det verkar så

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Max
ja det verkar så

Synd:(

Permalänk

haha skitskoj!!
skulle vilja ha det till PC faktiskt

Visa signatur

Piteborna äro djärva och starka män som dödar björnar och annat med bara händerna. De är ett vilt och trotsigt släkte, ättlingar till de grekiska gudarnas giganter - Petrus Stecksenius-Graan 1731

Permalänk
Medlem

Antar att det inte är helt omöjligt att det släpps till PC.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

någon som hört om det kommer släppas som pc spel??

Permalänk
Medlem

Grym flash!!!!

Har väntat duktigt länge på det spelet. Ända sen, vad var det, förförra E3 när Project Ego, som det hette då, tillkännagavs. Verkar bli grymt. Hoppas det kommer till PC.

Visa signatur

[b]Non illigitamus carborundum [/b]

Permalänk
Medlem

Läste någonstans att det gick ett svagt rykte att det kommer till PC efter xbox debuten...men som sagt jag har inga källor bara minns att jag läst det någonstans.

Såg repotaget om det på kontroll och jag tror nog att det inte kommer att kunna leverera allt det lovar...

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElyziuM
Läste någonstans att det gick ett svagt rykte att det kommer till PC efter xbox debuten...men som sagt jag har inga källor bara minns att jag läst det någonstans.

Såg repotaget om det på kontroll och jag tror nog att det inte kommer att kunna leverera allt det lovar...

nja men det blir nog rätt okej iaf. Hoppas det inte floppar lika hårt som black and white

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Troligen så kommer det släppas på PC efter något år eller så.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem

verkar bli riktigt snyggt men om någon mer än jag kollade på kontroll igår på TV så kan ni säkert också hålla med om det han sa om att Peter Molenyux (vet inte hur det stavas) är väldigt bra på att snacka om sina spel men det blir inte så ofta så som han säger

EDIT: Mycket snygg sida om spelet

Visa signatur

IBM R40

Permalänk
Medlem

Jag har väntat på det här spelet i flera flera år nu
Efter att ha varight i kontakt med Fable har jag inte kunnat spela ett RPG på grund av att det inte finns ett RPG som stödjer Realtime Ageing och Dynamic Shadows.

Visa signatur

Gigabyte P35 DS3 -- Intel Core2Quad 8300 @ 3GHz-- XFX 5830 1GB -- Corsair Dominator 4096MB 1066mhz -- Fractal Design Define R2 -- 60GB OCZ SSD - 320GB Samsung -- Fractal Design 550W