Permalänk
Medlem

Remedy 2004

I år kommer biljettbokningen upp i bra tid, jämfört med förra året. Den är faktiskt uppe redan nu! www.remedy.nu

Sceners, låt er inte skrämmas av den CSloggan på den nya designen! Ni kommer inte vara ensamma om att hata CS på Scene

Själv föredrar jag dock Remedy GameZone, då man inte får ha högtalare med sig. Mycket mycket lugnare då.

Men som sagt, biljettbokningen är uppe.

Permalänk
Avstängd

scenezone-biljett bokad och klar :>

Permalänk
Medlem

En annan gick ju och vann PC demo compo Remedy 95
Men det var ju å andra sidan sista partyt jag gick på åsså.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iXam
En annan gick ju och vann PC demo compo Remedy 95
Men det var ju å andra sidan sista partyt jag gick på åsså.

Varför det?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wentor-
Varför det?

Tappade intresset. Blev "vuxen"
Men en vacker dag ska jag smälla ihop nått trevligt.
Men jag lär högst troligtvis inte komma etta igen.

Permalänk

Ok. har en fråga , har aldrig varit på lan förut men ska troligen åka på Remedy i år , saken är att jag undrar varför dom delar upp lanet i 2 delar , om jag bara vill tex tanka semester filmer mm vart ska jag sitta då , pallar inte med massa gaymers , fast om jag iallafall vill sitta och spela ett spel går det bra också om jag inte sitter på gaymer sidan

mvh Babel haffo

Visa signatur

KUMRIF = Kontant Utan Moms Rakt I Fickan www.soderort.com Bilduppladdnings site

Permalänk
Medlem

Ja, jag rekommenderar GameZone. På SceneZone ska alla överrösta varandra med sina stereoanläggningar.

Hellre ett par tre skrik om natten än fyra dygn blandad skitmusik.

Permalänk
Medlem

ska nog komma vi får se..

Visa signatur

5 bit är färre än 4 byte

Permalänk
Hedersmedlem

Varför har de halva sidan på engelska & halva på svenska!?
Fjortisvarning så det skriker om det ...

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk

ja fick lust att åka men att kasta 400kr i sjön e ju inget ja gillar
fast det kommer några ja känner så kanske kanske får se om biljetterna finns kvar när jag bestämt mig

Visa signatur

Enduro for life :)

Permalänk
Medlem

De är sig lika...
Platsbokningen skulle vara uppe i Fredags, men är den det? Så fan heller

Man ska heller inte kunna ångra sig om man redan har betalat, men i forumet vill nån grabb byta biljett. Crew svarar: "Hej. Ta kontakt med crew istället så fixar vi detta."

Remedy samarbetar med LANsthlm. LANsthlm har banner till Remedy på sin sida, Remedy nämner inte ett ord om LANsthlm. Och nu har LANsthlm blivit inställt pga. för få bokade biljetter.

Remedy försvarar de flesta förseningar med "Vi gör detta på vår fritid och får ingenting för det.". Men gör inte de flesta LANföreningar så? De har ju inga förseningar...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wentor-
Remedy försvarar de flesta förseningar med "Vi gör detta på vår fritid och får ingenting för det.". Men gör inte de flesta LANföreningar så? De har ju inga förseningar...

Jo så är det ju. Själv är jag Birdie fantast (Alianshallen i Uppsala). Det lanet är perfekt organiserat, alla är glada och trevliga och dem som har högtalare respekterar de andra på lanet.

Finns inget lan med bättre stämmning.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wentor-
Ja, jag rekommenderar GameZone. På SceneZone ska alla överrösta varandra med sina stereoanläggningar.

Hellre ett par tre skrik om natten än fyra dygn blandad skitmusik.

Jag skulle säga SceneZone av den enkla anledningen att jag inte tycker tioåringar hör hemma på ett LAN. Att du utöver det för mer plats, bättre stämning och massa mysiga events och roliga datorer (Sun-burkar, Alphor etc) är bara plus.

Å andra sidan finns det gott om underhållande klanterier att beskåda på GameZone. Varje år lyckas någon sabba ett bort genom att stå på det. Märk väl att dessa bord är en tunn spånskiva fastnitad på en träram. Sedvanliga hyrbord med andra ord.

Visa signatur

Estne volumen in toga, an solum tibi libet me videre?
(Är det där en pergamentrulle i din toga, eller är du bara glad att se mig?)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wentor-
Ja, jag rekommenderar GameZone. På SceneZone ska alla överrösta varandra med sina stereoanläggningar.

Hellre ett par tre skrik om natten än fyra dygn blandad skitmusik.

Men på gamezone är det inga roliga tävlingar. Och man ska ha högtalare!

Visa signatur

Sverker G. Johansson

Permalänk
Medlem

Får väl utrusta mig med öronproppar till nästa år då. I år har jag inte råd med SZ också =/

Permalänk

Fick ett nyhetsmail här om dagen, där stog det inget datum när biljettbokningen skulle komma upp men snart, där stog det även om LanSTHLM och hur sidan kommer uppdateras, nyheter kommer finnas tilllgängliga m.m

Permalänk
Medlem
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wentor-
Hrm.. hur länge sedan då?

Antagligen någon gång innan biljettbokningen öppnade. Alltså någon månad sen.

Visa signatur

Sverker G. Johansson

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wentor-
De är sig lika...
Platsbokningen skulle vara uppe i Fredags, men är den det? Så fan heller

Man ska heller inte kunna ångra sig om man redan har betalat, men i forumet vill nån grabb byta biljett. Crew svarar: "Hej. Ta kontakt med crew istället så fixar vi detta."

Remedy samarbetar med LANsthlm. LANsthlm har banner till Remedy på sin sida, Remedy nämner inte ett ord om LANsthlm. Och nu har LANsthlm blivit inställt pga. för få bokade biljetter.

Remedy försvarar de flesta förseningar med "Vi gör detta på vår fritid och får ingenting för det.". Men gör inte de flesta LANföreningar så? De har ju inga förseningar...


Jag kan inte komma i år heller..