Hitman Conctracs - Demo

Permalänk
Avstängd

Hitman Conctracs - Demo

Tjena!!!

Jag kollade precis på www.fragzone.com, där var det en nyhet om att en demo version av Hitman Contracs har släppts. Tankar det nu, kanske lägger in lite fakta om det.¨

Hade fint!

Visa signatur

-=XP-M 2400+=- -=Abit AN7=- -=9700PRO=- -=TW/WB 2x256[BH5]=- -=Antec True Power 550W=- -=Audigy2=- -=Maze 4@CPU=- -=Samsung 959NF[BNC]=-
-=Clock=250x10.5 | 11-2-2-2 [Sync][CPU Interface enable]=-

Permalänk
Medlem

Nej, det här var inget för mig, konstigt att dom aldrig ändrar gubbens rörelse.. ser ut som han glider fram fortfarande

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Avstängd

Tankade ner demon och skulle sätta igång den nyss. Skärmen blinkar till och jag är tillbaks till skrivbordet. kan det vara för att jag scannar igenom 7hdd's med ett antivirusprogram?.

ska kolla senare när allt är klart.

Visa signatur

9800PROAIW bytes mot 6600le/gt

Permalänk
Medlem

Det var ett rätt så skönt demo faktiskt.
Klarade av det med resultatet: "Stealth" på normal svårighetsgrad.

Visa signatur

"Once u go Intel, U never go back"

Permalänk

Tankar för fullt. Har aldrig ens testat någon av föregångarna. Men jag är sjuk idag så jag har inget att göra för tillfället:p

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Avstängd

Är oxo sjuk idag, tycker ej det var alls kul. Det känns inte riktigt färdigt.

Visa signatur

-=XP-M 2400+=- -=Abit AN7=- -=9700PRO=- -=TW/WB 2x256[BH5]=- -=Antec True Power 550W=- -=Audigy2=- -=Maze 4@CPU=- -=Samsung 959NF[BNC]=-
-=Clock=250x10.5 | 11-2-2-2 [Sync][CPU Interface enable]=-

Permalänk
Avstängd

ingen som hade samma problem som mig?. jag kan inte spela det, blir svart på skärmen, det blinkar till och jag hamnar ute på skrivbordet igen.

conf:
amd 3200+
768mbDDR 400mhz
Radeon 9800pro 400\360
Soundstorm eax ljudkort
Win Xp pro
Dx9.0b
Cat 4.4

kan säga att inget blir varmt iaf. 22 grader i lådan och processorn på 42. så ingenting sånt. testat med att klocka ner graffet oxå.

Visa signatur

9800PROAIW bytes mot 6600le/gt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Underbarnet
ingen som hade samma problem som mig?. jag kan inte spela det, blir svart på skärmen, det blinkar till och jag hamnar ute på skrivbordet igen.

conf:
amd 3200+
768mbDDR 400mhz
Radeon 9800pro 400\360
Soundstorm eax ljudkort
Win Xp pro
Dx9.0b
Cat 4.4

kan säga att inget blir varmt iaf. 22 grader i lådan och processorn på 42. så ingenting sånt. testat med att klocka ner graffet oxå.

Jag har exakt samma problem. Jag har inte den minsta aning om varför. Det som de har sagt på Eidos-forumet är att man ska ha senaste drivrutiner och så. Men inget har hjälpt för mig. Ingen som har en lösning?

Visa signatur

"All animals are equal but some animals are more equal than others." - George Orwell, "Animal Farm"

Permalänk

Tankar nu... Hoppas att det är lika roligt som föregångarna

Edit: Varvade det nu, inte så stor skillnad jämfört med ettan och tvåan...
Och banan på demot var aldeles för lätt, jag bara mörsha igenom hela skiten och fick rating "mass murder"

Permalänk

Körde också igenom det tidigare idag. Det var inte min sorts spel alls. Däremot så var musiken riktigt maffig och killen man spelade var ju brutal. Väldigt snygga animationer också. Riktigt skön kännsla att lugnt men iskallt gå rakt emot en fiende med den ljud-dämpade pistolen gungandes i handen och sätta ett skott rätt i pannan på han precis innan han skjuter:D
Dom har verkligen lyckats med kännslan i spelet måste jag säga. Men ALDRIG att jag orkar smyga mig igenom hela spelet. Det blir att skjuta hej vilt isf.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

fan jag är kanske sämst i världen på att smyga men ändå så gillar jag att leka silent assasin

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Körde också igenom det tidigare idag. Det var inte min sorts spel alls. Däremot så var musiken riktigt maffig och killen man spelade var ju brutal. Väldigt snygga animationer också. Riktigt skön kännsla att lugnt men iskallt gå rakt emot en fiende med den ljud-dämpade pistolen gungandes i handen och sätta ett skott rätt i pannan på han precis innan han skjuter:D
Dom har verkligen lyckats med kännslan i spelet måste jag säga. Men ALDRIG att jag orkar smyga mig igenom hela spelet. Det blir att skjuta hej vilt isf.

Det är ju så skönt att gå o mörda folk med den ljuddämpade pistolen.. men det är kul att röja med M60 också.. då kan man ju variera lite på olika banor så både stalkern och rambon i en själv blir nöjd

Permalänk

Efter att ha spelat demon så har jag kommit fram till att: Någon har lönnmördat min favorit serie! Hitman: codename 47 var skit kul. bra inventory system(även om man kunde plocka upp enorma mängder vapen) bra story, roliga mission. Hitman: Silent Assaisin var också bra även om dom pajat inventory systemet. Med i Hitman contracts var allt det goda borta. Inventoryt ser ut som tomb raiders 1´s, det känns som en console portning.

Vi får se hur fullversionen ser ut när den kommer.

Visa signatur

The dream to awaken our world...You're out of control.I take control! Whose side are you on?I take no side...You're skating the edge.I am the edge!What you *truly* want, only I can give.You can't give it, can't even buy it, and you just don't *get* it.

Permalänk
Avstängd

Jag tycker detta demot känns väldigt långt från klart. Det går inte lika mjukt som de föregångarna. Även som Demandred säger, det känns som de tagit bort allt det roliga. Aja vi får se hur de blir när fullversionen kommer.

Visa signatur

-=XP-M 2400+=- -=Abit AN7=- -=9700PRO=- -=TW/WB 2x256[BH5]=- -=Antec True Power 550W=- -=Audigy2=- -=Maze 4@CPU=- -=Samsung 959NF[BNC]=-
-=Clock=250x10.5 | 11-2-2-2 [Sync][CPU Interface enable]=-

Permalänk

håller med Demandred om menysystemet...för mycket tombraider...
Fuskigt att kunna pausa spelet och byta vapen:-|
Sänker tempot något så enormt

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem

Någon som klarat demo-banan med "silent assassin"-rating på professional-nivån? Jag har bara fått "professional"-rating då jag råkar ut för två alerts, ett när snubben jag drogat i början vaknar till liv och ett när de hittar döda vakter vid den sprängda ubåten. Det verkar svårt att undvika något av dem.

Permalänk
Avstängd

inget smarto som kommit på lösningen för att bli av med skiten jag upplevt?. blinkar bara till o har sig.

Visa signatur

9800PROAIW bytes mot 6600le/gt

Permalänk
Medlem

Fullversionen har varit ute länge i USA, jag har testat det och det är inte alls samma känsla som i de tidigare spelen :\

Permalänk
Medlem

Klarade spelet nyss efter 4-5timmar, lätt inte värt de 399kr det kostar (~100kr timmen!) :/
Kan iförsig bero på att jag kör som Mass Murderer ; men det är aldeles för kort spel och inte minsta svårt.

Permalänk
Avstängd

finns det att köpa nu?

Visa signatur

-=XP-M 2400+=- -=Abit AN7=- -=9700PRO=- -=TW/WB 2x256[BH5]=- -=Antec True Power 550W=- -=Audigy2=- -=Maze 4@CPU=- -=Samsung 959NF[BNC]=-
-=Clock=250x10.5 | 11-2-2-2 [Sync][CPU Interface enable]=-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av benjiman
Klarade spelet nyss efter 4-5timmar, lätt inte värt de 399kr det kostar (~100kr timmen!) :/
Kan iförsig bero på att jag kör som Mass Murderer ; men det är aldeles för kort spel och inte minsta svårt.

Har du använt följande algoritm?

1: Quicksave.
2: Ahhhhhh!!!
3: Arghh....
4: Quickload
5: GoTo 1

Mycket nöje man i så fall får ut av ett spel...

Permalänk

Finns det nån quicksave funktion i 3:an?
Det blir aldelles för lätt om det finns.
Fanns ju inte i 1:an och 2:an.