vill ha lite kritik om min fansite!

Permalänk
Medlem

vill ha lite kritik om min fansite!

Jag har snickrat ihop denna sida http://www.wowsweden.tk

Jag vet att vissa länkar inte funkar samt att vissa script inte funkar på vissa sidor..! så det är jag medveten om!

Annara kan ni ge lite kritik om design och information

Visa signatur

CPU: AMD Phenom II X6 1055T, MB:ASUS Crosshair IV Formula, RAM: 8GB Corsair XMS3 DDR3 1600MHz CL9-9-9-24, HDD: Corsair SSD Force Series 2,5" 120GB, GPU: PowerColor Radeon HD 5830 1GB GDDR5, Cooler: Corsair H50 Hydro, Case: Antec P182 Performance, PSU: Corsair TX 750W

Permalänk
Medlem

Snygg design, passar till spelet. Bra jobbat.

Permalänk
Medlem

Riktigt bra jobbat väldigt snyggt gjord sida faktiskt

Permalänk
Medlem

gör några kedjor och gör som en ram runt "huvud texten" om man säger så. det skulle bli fint. ungefär som det är i wc3.

Visa signatur

Värre än så här kan det inte bli, sa pessimisten.
Jorå, sa optimisten.

Permalänk
Medlem

Loggan ser rätt B ut... =/ Annars var det en fin sida. ^^

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Medlem

Snygg sida!

Men text fonten under wowsweden (Din svenska informationssida om world of Warcraft) passar inte med fonten på wowsweden.

Annars mycket snygg sida

Visa signatur

<mage> what should I give sister for unzipping?
<Kevyn> Um. Ten bucks?
<mage> no I mean like, WinZip?

Permalänk

Sidan är nere.

Visa signatur

Lee Adama is a bitch!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PenPusher
Sidan är nere.

Funkar för mig ivf

Permalänk
Medlem

Ser bra ut, tror jag. Den är dock inge vacker i Firefox. Eller, startsidan funkar bra, men resten ser märkligt ut.

Kan inte posta nått screenshot eftersom att Microsofts jävla äckelpaint inte kan spara som jpeg.

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Hedersmedlem

Flyttad till Webdesign.

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk

"dej"? "dom"? Dålig svenska ger inget seriöst intryck, bara ett litet tips.

Permalänk
Medlem

Finns ett par andra stavfel oxo("Beta Hörna", "Direkt länker", "Slumpartade Bilder", "Om Oss" osv.(de två sista ska ha liten bokstav på andra ordet, rätt ska vara rätt)). I övrigt en snygg sida. Ser ut som en äkta spelsida. Som sagt, fonten passar inte under loggan, kanske samma som det är på "Beta Hörna"-knapparna funkar?

Visa signatur

Äntligen har jag fått svar på om vandrande pinnar kan gäspa. Det kan de inte. Ett av världens stora mysterier är löst.

Permalänk
Medlem

Riktigt snygg sida! Passar som sagt mycket bra till spelet, se bara till att fixa php:et nu

Visa signatur

Jag vill inte diskriminera någon så jag har bestämt mig för att hata er allihopa lika mycket.

Permalänk
Medlem

ahh.. me like.

Visa signatur
Permalänk

Jättefin! Faktiskt så kan jag säga super fin!!!
Men (!) har du själv gjort bilderna... eller är de direkt från blizzard?

Visa signatur

Amd64 3200+ (Zalman 7000B-AluCu)|Gigabyte K8NS Pro|1Gb Ram|Leadtek 6800Gt @ 380 / 1080|Antec LanBoy / Tagan 480w

Permalänk
Medlem

död url

Visa signatur

kosmonist javisst

Permalänk
Medlem

Fin, men er besöksräknare är aningen missvisande eftersom den ökar varje gång man uppdaterar sidan eller går in på någon av era undersidor. Vill någon läsa om Humans ökar besöksräknaren med 1 och går jag sedan till Undead ökar den med 1 igen. Så surfar man runt på sidan lite kan alltså en person säkert komma upp i 50 besök per besök.

En sak till jag undrar... Längst upp i menyn finns olika flaggor för olika språk antar jag. Men i loggon står det att det att det är en svensk sida... Varför skulle en svensk vilja byta språk till franska tex? Om sidan är riktad till svenskar och communityt är svenskt tror jag inte att ni kommer att få så många utländska besökare. Detta för att det redan finns stora fansidor på dessa språk som har egna stora communityn.

Permalänk
Medlem

Frames gör så man inte kan länka eller lägga till saker i favoriter. Då kommer man alltid till startsidan. Gillar jag inte. Annars var sidan bra

Permalänk

Kollade på http://www.worldofwarcraft.se. Kan säga det att jag gillar din sida (wowsweden.tk) skarpt mycket bättre!

Visa signatur

Amd64 3200+ (Zalman 7000B-AluCu)|Gigabyte K8NS Pro|1Gb Ram|Leadtek 6800Gt @ 380 / 1080|Antec LanBoy / Tagan 480w

Permalänk
Medlem

topic: vill ha lite kritik om min fansite!

omöjligt att ge dig negativ kritik på den sidan.. synd va... ?

//skit bra!!!

Permalänk
Avstängd

Annan logga och lite större text så blir det :up:.

Visa signatur

DDR, Beatmania & Pop 'n Music. For life.

Permalänk

texten verkar vara anpassad för 800x600

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av overdose
Kollade på http://www.worldofwarcraft.se. Kan säga det att jag gillar din sida (wowsweden.tk) skarpt mycket bättre!

På tal om inget har jag för mig att det är någon här på SweClockers diskussionsforum som gjort denna sida.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Grillcliff
På tal om inget har jag för mig att det är någon här på SweClockers diskussionsforum som gjort denna sida.

Jag är admin på sidan, men det är Ganawind (tror inte att han är reggad här) har gjort designen och uppläget. Vet att han ville bryta sig loss från den eviga "meny vid sidan"-layouten när han gjorde sidan. Personligen gillar jag det skarpt.

Ledsen att det blev totalt OT, men var tvungen att svara.

Permalänk
Medlem

:D:D:D:D:D av fem möjliga.

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Avstängd

Crowley:Vad ska man säga?Nu förstår jag varför jag slutade med webdesign.Snygg sida.Går snabbt å ladda och allt

Bara jag som tyckte att det tog lite tid att ladda http://www.worldofwarcraft.se sidan?

Visa signatur

HP 255 | Nexus7 16Gb | Sony Xperia Z 16GB White Edition | Jays a-Jays Two | Arbetslös sedan 2012 | [url="https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers]Inet frakt fritt[/url]

Permalänk

Då får jag skicka lite kritik då bland glädjerösterna.

Det första jag tänkte på var om du hade "snott" grafiken dvs där det står navigation och alla knappar.
För det andra är sidan så mörk att man nästan blir mörk rädd.
Vidare tycker jag det var tråkigt för den ser precis lika dan ut som alla warcraft sidor som någon wannabe-blizzard sida, vore roligt med lite orginalitet.

Annars är det fint.

Visa signatur

"Knowledge amplification. What he learns, we all learn. What he knows, we all benefit from."