Permalänk
Medlem

http://www.webdesignskolan.com?

Någon som har provat deras cd?

Ska göra en hemsida till farsan, men jag har glömt mycket! Tycker ni att jag ska köpa cdn för 199:-?

Visa signatur

Kräm

Permalänk
Medlem

Om du hållt på tidigare kanske det är bättre att läsa upp dig på nätet. Det finns massor av ställen att hitta bra information på.

Visa signatur

Visionär bakom Sveriges största publika spelsatsning. Säger jag mer så blir jag förmodligen bannad igen.

Ställ krav! Involvera er! Tänk utanför sandlådan.

Permalänk
Medlem

Kolla först vad du skulle behöva skivan till, leta sedan tutorials till just dom sakerna :).

Permalänk
Medlem

Ehh vafan, Kollade lite på deras hemsida och dom har jäkligt utförliga tutorials med bilder och grejer.

folk säger ju att man ska lära sig lite html innan man pular i dreamweaver, så jag måste lära mig lite av det också. Html/dreamvewaer/photoshop och flashskola ingår.

jag återkommer med en kommentar om skivan, om det var värt 199 eller inte:)

Visa signatur

Kräm

Permalänk
Hedersmedlem

Synd du hade så bråttom att köpa CDn. Vi har den här på jobb och jag kan bara säga att med dagens internetbandbredd så är det ju inget större jobb att bara dra ner deras hemsida då det är den man får på CDn.

EDIT:
Kollade lite på deras sida och de har tydligen numera lagt till grejer som bara finns på CDn. Då kan den ju vara ett bra köp ändå.

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem

Vi använde den där skivan i Multimedia A när vi jobbade med flash, tyckte den var helt ok

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

glöm inte heller FAQ-en här på Swec, och vad jag vet så slarvar webdesignskolan med att följa standarderna.

www.w3schools.org, finns att du behöver veta

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ibis
glöm inte heller FAQ-en här på Swec, och vad jag vet så slarvar webdesignskolan med att följa standarderna.

www.w3schools.org, finns att du behöver veta

Vad menar du exakt?

Visa signatur

Kräm

Permalänk

Hmmm jag är själv lärd.. Började med frontpage och bytte sedan till 1st page 2000. 1st page 2000 kan jag rekomendera ett mycket bra program...

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Vi har skivan på skolan, tycker den är riktigt bra.. fast sen vet jag ju inte om det är mycket mer på cdn i jämfört med deras sida..

Visa signatur

Saknar ÖÄ :'(