Permalänk
Avstängd

montering på chieftec???

ok, nu är ju chieftec så jävla smarta och kommer på ett smidigt sätt att sätta fast dvd/cd(brännare) genom att skruva fast två skenor och sen sköra in dom... men för en lo-tek som jag själv fattar nada av va som ska göras ???!!! :S fick ett fulltower från chieftec igår, hålt på större delen av tiden att få på dvd:n, utan att lyckas. nån som kan berätta hur fanken man gör, gärna med lite bilder!? :S ty

Visa signatur

AMD 64 3400+ @ 2500 MHZ, Sapphire X800PRO @ X800XT, ASUS K8N-E deluxe NFORCE3 250 GB, 1 GB DDR corsair XMS PRO leds

Permalänk
Medlem

tog typ 3 sekunder att komma på för mig, tänk lite logiskt.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Det funkar precis som du säger: man skruva fast dem och kör in dem
Bara för att det är tisdag är jag vänlig och tar två bilder på hur det ser ut på min dator:

Permalänk
Medlem

Min "kant" är solid, så jag måste ta bort hela plasthöljet om jag ska ta ut min brännare, Pompedoo du kanske har samma front som jag. Då måste du plocka bort fronten så att du bara ser metallen, resten fixar du nog.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

shaise(jag läste franska... stavning?) jag kan inte hur jag än försöker få in dom framifrån!? det är väl derför de krånglar :S ska man ta bort något eller?

edit: aha, har försökt som en galning :S ska väl försöka ta bort de då TY alla !!!

Visa signatur

AMD 64 3400+ @ 2500 MHZ, Sapphire X800PRO @ X800XT, ASUS K8N-E deluxe NFORCE3 250 GB, 1 GB DDR corsair XMS PRO leds

Permalänk
Medlem

Vilken låda är det frågan om? De har nämligen två olika lösningar, dels den som finns på bild här ovan samt den där man har specialskruvar (större skalle).

Visa signatur

Don't feed the trolls

Permalänk
Avstängd

har en dragon fulltower, icke samma sort som visades, men jag fick in min dvd/brännare nu, men plasthöljet satt hårt som fan, råkade ta sönder pluppen till dörren, som jag dock limmade i igen tack för svaren!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

haha stackare fick de då direkt att funka de där