DVDn funkar helt plötsligt inte.

Permalänk
Medlem

DVDn funkar helt plötsligt inte.

Plötsligt är väl en överdrift, den har inte funkat på någon vecka, men jag har inte orkat bry mig

Nu känns det dock som att jag behöver den.

I enhetshanteraren står det

Den här maskinvaran kan inte startas eftersom dess konfigurationsinformation i registret är ofullständig eller skadad. (Kod 19)

Jag har sökt och gjort som det står i de trådarna (avinstallera och starta om), vilket inte hjälper.

Det är en Sony DVD+RW DW-P50A.

Kan ha slutat funka när jag installerade Nero, det är jag inte säker på, men det var vid installation av Nero jag upptäckte att den inte fungerade. Har avinstallerat all brännarprogramvara.

Visa signatur

Light travels faster than sound. Is that why some people appear to be smart before they speak?
It's a big rock. I can't wait to tell my friends. They don't have a rock this big.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem

Ah, tackar. Det gjorde susen.

Visa signatur

Light travels faster than sound. Is that why some people appear to be smart before they speak?
It's a big rock. I can't wait to tell my friends. They don't have a rock this big.