Final Fantasy XI Online

Permalänk
Medlem

Final Fantasy XI Online

Tjo alla SweCare

Skaffade FFXI i tisdags förra veckan men till min förvåning skulle man ha VISA till en början utan att ta ut dom 30 dagarna. Men iaf ska få VISA t denna veckan förhoppningsvis annars får jag utbrott...

Men det jag undrar är att hört talas om nån månad man får för en skitsumma eller vad de va? Och när är de bäst o regga, om isf de är en sådan månads period kommande?

Är det denna, förra? eller den kommande? eller har jag missförstått nånstans?!

Visa signatur

:: "Ut med det gamla, och in med det nya." ::

Permalänk
Medlem

Registrera efter månadsskiftet, dvs någon dag senare. typ 3'e eller 4'e.
Dom kör nämligen en utjämningssumma för restperioden på de dagar som återstår på den månaden när dina 30 gratisdagar gått ut.
Dvs. om de inte ändrat på detta nu, vilket jag inte ser någon anledning till att de skulle gjort.

Visa signatur

Turn left! No, not that left, the other left!

Permalänk
Medlem

Nä, ska jag säga dej att de orkar jag inte om jag får VISAt denna veckan, men tack för tipset dock..

föresten nån som lirar FFXI här? och kanske vill Partya med en N00b?

Vilken server rekommenderas?

Visa signatur

:: "Ut med det gamla, och in med det nya." ::

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DubbelV
Nä, ska jag säga dej att de orkar jag inte om jag får VISAt denna veckan, men tack för tipset dock..

föresten nån som lirar FFXI här? och kanske vill Partya med en N00b?

Vilken server rekommenderas?

Spelade, men jag la ned.
Tog för mycket tid tyvärr
Men man blir juh duktigt sugen på att börja igen när man läser alla dessa FFXI trådar
Finns juh fler servrar att välja på, och varje server har juh ett par olika världar man slumpas in i (om man inte har wordlpass).
Så det går tyvärr inte o välja o vräka hur som helst

Visa signatur

Turn left! No, not that left, the other left!

Permalänk
Medlem

Jag och Plake här på forumet spela på Gilgamesh, men dit behövs ett worldpass.

Visa signatur

SMPC 2003: Duron 650 @ 1454mhz (1a)
SMPC 2004: Duron 650 @ 1604mhz (2a)

Permalänk
Avstängd

kan man tanka det någon stans?

Visa signatur

2400+ AthonXP 2 GHZ | 1024 MB Ram
Powercolor 9800 PRo with Xt Bios 412 mhz core 355 Memory and artic cooler | Asus 7N8X-X |80 GB| Win Xp sp2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sodan
kan man tanka det någon stans?

Nä.

Visa signatur

SMPC 2003: Duron 650 @ 1454mhz (1a)
SMPC 2004: Duron 650 @ 1604mhz (2a)

Permalänk
Medlem

nu är de tydligen Server Maintence så kommer inte in föräns inatt. men asså Krook, dela med dej ett Worldpass? ;D

Kostar Worldpass nånting?

Visa signatur

:: "Ut med det gamla, och in med det nya." ::

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DubbelV
nu är de tydligen Server Maintence så kommer inte in föräns inatt. men asså Krook, dela med dej ett Worldpass? ;D

Kostar Worldpass nånting?

När jag spelade så skapade jag om min gubbe ett antal gånger tills jag hamnade på Kujata.
Dina settings på gubben sparas så efter du har tagit delete på den 1 gång så räcker det att du trycker på Enter under hela skapningsfasen så får du samma inställlningar som förra gången.

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem

Jag vill gärna köra XI men är ej så säker på om jag ska köpa det med tanke på att WoW snart släpps..
Men tror ni det inom kort kankse kommer 7days trial eller nått sånt?

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

för att vara ärlig diggar jag inte miljön i WoW.. för serie för att känna riktig fantasy känsla men min åsikt då...

Vilket Job är bäst att starta första som? Och följd fråga, går de byta job sen osv, typ om man väljer Warrior och sen byta till Black Mage eller White Mage efter de när som helst?!?!?

Visa signatur

:: "Ut med det gamla, och in med det nya." ::

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DubbelV
för att vara ärlig diggar jag inte miljön i WoW.. för serie för att känna riktig fantasy känsla men min åsikt då...

Vilket Job är bäst att starta första som? Och följd fråga, går de byta job sen osv, typ om man väljer Warrior och sen byta till Black Mage eller White Mage efter de när som helst?!?!?

Basic Jobs = Warrior, Blackmage, Whitemage, Redmage, thief & Monk
fram tills du är i level 18 då du kan subba ett av de jobben "Ex Warrior\Whitemage"

När du kommer upp i 30 kan du göra en quest så att du kan få ett Advance Job

Jag tror att du levlar bäst som WM eftersom du lättast får party då och att döda fiender SOLO är inte lönt öht efter level 10.

Du kan byta job när du vill genom att gå in MOGhouse.

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem

Det vore riktigt skoj att börja lira FFXI igen, men tyvärr har jag inte tillräckligt med tid över, gjorde ett försök för någon månad sen, men jag kom bara upp till lvl10 redmage. Sen slutade jag köra för jag inte hade tid över, fast det var ju då det började bli roligt när man började få lite goa spells.

Första gången jag körde det var när usa verisionen kom ut. Då körde jag som warrior med monk som subjob, det var väl inte allt för skoj, då var det roligare att köra som redmage.

Men gör som Devlaska säger skapa en karaktär om och om igen tills du hamnar på den servern du vill vara på, så sparar ni lite guld. Och se till att börja fiska :), det är riktigt skoj men tidskrävande. Annars så finns det ju hur mycket andra "yrken" som helst att göra för att få ihop lite slantar.

Visa signatur

mAngAn_