Permalänk

tackar så mycket ska ta o läsa immorn och börja med min n00b mod hehe, ska ta lite hjälp av några polare sen varav en e rätt haj på c++ ok fixa ihop en lite rolig mod alá gta stuk fast fps med mer byggnader att gå in o göra saker

Permalänk

Släng inte in banan i en ihålig låda med skytextur, som du verkar ha gjort. Det tar mycket längre tid att kompilera och kräver mer av datorn när man ska spela.

Permalänk
Medlem

Det finns en mapping tråd för HL2 här på forumet, som ingen verkat intressera sig för. Men iaf: länk

Angående din bana , så kan det va bra att kolla typ "sdk_skybox.vmf" för hur man gör en skybox ordentligt. Annars med väggar och så är ju exemplet på de_cobble rätt bra att kolla.

http://www.valve-erc.com/srcsdk/

Permalänk
Avstängd

Japp har ändrat skyboxen nu, det fungerar väldigt bra. Tack så mycket alla,
Deli: Gå till www.halflife2.net sen till mapping forumet, där finns en film som går igenom de extrema grunderna.

Permalänk
Medlem

Jag vill se bilder jag men det ids inte fungera.

Visa signatur

Det är bättre att köra huvudet i väggen, än att inte använda det alls!
"Tja jag undrar vad som kom först Half-Life eller Counter-Strike betan? vill gärna ha säkra källor"- Darker.

Permalänk
Musikälskare

Error: You do not have permission to access this file or folder. (403)

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashen
Error: You do not have permission to access this file or folder. (403)

Lägg bara till ett mellanrum efter Url'en så ska det funka

Visa signatur

---------------------------

Permalänk
Avstängd

Ok, sämsta hosten jag skaffat jag vet Sökte på ftp free host och tog första bästa. Men testa lägga mellanrum eller högerklicka och ta spara som.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zimon
Ok, sämsta hosten jag skaffat jag vet Sökte på ftp free host och tog första bästa. Men testa lägga mellanrum eller högerklicka och ta spara som.

Du kan annars använda http://upl.silentwhisper.net/ , du behöver bara registrera användarnamn och lösenord så kan du lägga upp biler här.

Visa signatur

∞ Not my cup of tea ∞

Permalänk
Medlem

När man sysslade med banor till cs, så kunde man ju välja olika kvalitet på kompileringen. Full kompilering tar längst tid och görs med fördel inte förän banan är klar.

Visa signatur

Archlinux, Sway och Rust, vad mer behövs?

Permalänk
Medlem

jag kan ju inte se bilderna !!
eller ladda ner..
är sidan nere?

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saliv
jag kan ju inte se bilderna !!
eller ladda ner..
är sidan nere?

Om du hade läst tråden ordentligt så hade du sett att du ska lägga ett mellanslag efter url:en.

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

jaha ja, fin bana

Visa signatur

Back from the dead.