andra ljud för MSN ?

Permalänk
Medlem

andra ljud för MSN ?

tänkte kolla om någon har andra ljud för msn ? tycker inte om d vanliga ljudet när nån loggar in lr om nån skriver nått....
lr om någon har nått ljud som låter simpelt men ändå bra?
tack

Permalänk
Medlem

Jag har tagit bort ljuden om någon skriver men har kvar när någon loggar in ! Det är så otroligt jobbigt när någon spammar en när man sitter och lirar eller kollar någon film?

Visa signatur

ASUS Z170 PRO GAMING | Intel Core i5 6600K 4.2 GHz | ASUS GeForce GTX 1080 Strix Gaming Advanced 8GB | Corsair Vengeance LPX 16GB 2133MHz | Corsair CX650M | Samsung 960 EVO 250GB | Kingston V300 120GB | Seagate Barracuda 64MB 1TB | Seagate Barracuda 64MB 2TB | ASUS PCE-AC68 |
Fractal Design Define R4 Titanium Windowed | AOC G2778V 27" 75Hz

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad*

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Använder inte heller ljud, samma anledning som Phazi0.
Har även tagit bort så att man inte ser när folk loggar in pga alla fjortisar som måste ha uppmärksamhet genom att logga in och ut!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phazi0
Jag har tagit bort ljuden om någon skriver men har kvar när någon loggar in ! Det är så otroligt jobbigt när någon spammar en när man sitter och lirar eller kollar någon film?

min anledning är pga musik.

sedan är det jävligt irriterande när fjortisar ska använda msn+ ljuden.

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem

Men det värsta av allt är MSN 7 Där kan man "Vibrera" och skicka massa onödiga ..(typ flashfilmer?) som bara dyker upp mitt på skärmen å för väsen! MSN 6.2 är fina grejer det

Visa signatur

ASUS Z170 PRO GAMING | Intel Core i5 6600K 4.2 GHz | ASUS GeForce GTX 1080 Strix Gaming Advanced 8GB | Corsair Vengeance LPX 16GB 2133MHz | Corsair CX650M | Samsung 960 EVO 250GB | Kingston V300 120GB | Seagate Barracuda 64MB 1TB | Seagate Barracuda 64MB 2TB | ASUS PCE-AC68 |
Fractal Design Define R4 Titanium Windowed | AOC G2778V 27" 75Hz

Permalänk

kolla på http://www.ilovewavs.com
kör också utan ljud.
Edit: Kör Trillian Pro 3

Visa signatur

Drink better coffeee, live forever.

Permalänk

går det att stänga av så man inte kan ta imot vibbar och "flashfilmer"?

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saliv
min anledning är pga musik.

sedan är det jävligt irriterande när fjortisar ska använda msn+ ljuden.

Sorry, men jag måste hålla till traditionen här på Sweclockers.

Fjortisar, wtf?!?! Du e ju själv bara "nån-ålder-jag-inte-kommer-ihåg"!!!

Permalänk
Medlem

Förut så fick min kompis så att det var en röst som sa "user is online" o jag fatta inte hur han fick det o jag försökte också men lyckades inte : /

Visa signatur

AMD Athlon64 3200+, MSI K8N Neo Platinum, 2x512mb Corsair VS PC3200, Leadtek Geforce 6800GT 256mb, Western Digital 200gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erikholmgren
går det att stänga av så man inte kan ta imot vibbar och "flashfilmer"?

Skulle vara skönt men har inte utforskat MSN 7 än då det bara är en beta och att jag installerade in 6an igen direkt efter!

Visa signatur

ASUS Z170 PRO GAMING | Intel Core i5 6600K 4.2 GHz | ASUS GeForce GTX 1080 Strix Gaming Advanced 8GB | Corsair Vengeance LPX 16GB 2133MHz | Corsair CX650M | Samsung 960 EVO 250GB | Kingston V300 120GB | Seagate Barracuda 64MB 1TB | Seagate Barracuda 64MB 2TB | ASUS PCE-AC68 |
Fractal Design Define R4 Titanium Windowed | AOC G2778V 27" 75Hz

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EvilNed
Fjortisar, wtf?!?! Du e ju själv bara "nån-ålder-jag-inte-kommer-ihåg"!!!

Hehe precis. Tycker han är lustig den killen.

Visa signatur

Så du söker den perfekta sidan om webbradio? Surfa då vidare till
http://www.radioworld.se
där finns allt du behöver veta om hur du drar upp en ström!

Permalänk
Medlem

www.mess.be har mkt saker till MSN Messenger... Kan ju kolla runt där

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EvilNed
Sorry, men jag måste hålla till traditionen här på Sweclockers.

Fjortisar, wtf?!?! Du e ju själv bara "nån-ålder-jag-inte-kommer-ihåg"!!!

Jag gjorde så att jag lade in ljude från ICQ istället. De är mycket skönare. Och där finns det ljudet "user is online" när nån loggar in.

Bara ladda ner ett ljudpack och ändra i preferences i MSN. Jag hittade mitt med google.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bamb
Förut så fick min kompis så att det var en röst som sa "user is online" o jag fatta inte hur han fick det o jag försökte också men lyckades inte : /

kolla den sidan jag länkade till förut, där finns den bl.a

Visa signatur

Drink better coffeee, live forever.