Permalänk
Medlem

iaudio U2, Adapter?

Fick ni som köpte eran Iaudio U2 med en adapter? Öppnade nyss min iaudio U2 som jag fick i julklapp och där fanns ingen adapter med Enligt sidan 6 i manualen på svenska står det att en Adapter ska medfölja. Jävlas de med mig eller glömde de lägga med en till mig?

Kanske inte ingår adapter ens?

Tacksam för svar.

Visa signatur

Zlatan är bättre än Henke.

Permalänk
Medlem

Re: iaudio U2, Adapter?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Expander
Fick ni som köpte eran Iaudio U2 med en adapter? Öppnade nyss min iaudio U2 som jag fick i julklapp och där fanns ingen adapter med Enligt sidan 6 i manualen på svenska står det att en Adapter ska medfölja. Jävlas de med mig eller glömde de lägga med en till mig?

Kanske inte ingår adapter ens?

Tacksam för svar.

Nej, jag fick inte heller med någon adapter. Men som du kanske vet kan man ladda den via USB-porten. Hade iof varit smidigt i vissa fall när man är på resande fot att ha en vanlig adapter, men det går att köpa till för en dryg 100-lapp.

Permalänk

Det står i innehållsförteckningen av paketet att en adapter följer med, hur kan man då acceptera att adaptern inte gör det!?! Jag skulle vara förbannad, behöva betala för att få en adapter som det klart och tydligt står i manualen ska följa med vid köp.

Visa signatur

Läser nån verkligen det här?

Permalänk
Medlem

Ja, släng iväg ett mail till dem. Låter du lite arg också kanske de ger dig en.

Visa signatur

Citera mig när du skriver till mig, tack!

Permalänk
Medlem

Det följer inte med någon adapter till någon u2:a.

Men precis som ni säger står det i manuallen att det ska följa med.

Dom finns dock att beställa via tex onoff eller siba för 149 kr