World of Warcraft Tråden! V.2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Martinson
LVL 10 gör man ju på 2-3 timmars effektiv speltid typ.

Har förövrigt inte fått spelet ännu ifrån Webhallen. Lite dåligt, tycker jag faktiskt.

Jag beställde spelet från webbhallen, sitter med en avi i handen. Nu behövs bara pengar så jag kan hämta ut det!

Visa signatur

Ge oss tillbaka Övriga ämnen!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JuRko
Jag fick mitt WoW idag från webhallen, samma för en polare.
Får man inte de idag då har man antingen bokat de för sent eller så har man otur.

Inga butiker kan skicka ut WoW så att (alla) får de till releasen.

bokade det för mer än en månad sedan.
Jo det ligger på posten, men vad jag menar är att vi borde fått det igår.
Och joo de kan skicka det så att man får det till releasen allt annat är bs.

Men skitsamm.. ska inte gnällaa mer över det.. hjälper ju inte ändå.

Visa signatur

q6600 2gig ram 8800gt osv

Permalänk
Medlem

själv förbeställde jag från Spelbutiken. fick spelet hemskickat i brevlådan förmiddagen igår fick mitt account i natt och va igång o lirade vid halv 3 ungefär....

riktigt bra online store spelbutiken.se altså....

Visa signatur

Intel Core i7 12700K • MSI MPG Z690 FORCE WIFI • Corsair 32GB DDR5 5200MHz CL38 Dominator Platinum RGB • MSI 3060 Ti Ventus 3X OC • AOC 27" 27G2U • Razer Basilisk V3 • Razer Cynosa • Lian-Li O11 Dynamic - Razer Edition • Seasonic FOCUS GX 850W

Permalänk
Medlem

nån mer än jag som blir disconnected hela tiden? Spelar på silvermoon!

Visa signatur

AMD Ryzen 3950x || ASUS ROG STRIX X570-E GAMING || G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo || NEC ND-3500 Dual-Layer DVD || Chieftec BPS-950C "950W" || Lian Li O11 Dynamic XL ROG || NZXT Kraken X72 360mm || RTX 2080ti || Asus Rog Swift pg279q || Thrustmaster t300rs || Thrustmaster TH8A Shifter ||PS4, Xbox One X || Steelseries Arctis Pro wifi || Sony 4K oled 65" || VR: HTC vive, Pimax 5K XR ||

Permalänk
Medlem

Så kom just hem från skolan och såg att avin låg i brevlådan, ska cykla iväg och hämta det nu, men bara så jag vet, vilka servrar kommer ni andra svenska spela på?

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk
Avstängd

Vilka servrar kör ni på ?
nån som kan göra en lista på vilka som finns och hur mycket folk där e ?
Nån sm ville jag skulel lira på skullcrusher men tydligen e pingen fethög där

Visa signatur

q6600 2gig ram 8800gt osv

Permalänk

neej, vad fan ska detta betyda?! Så man måste ha ett gamecard (som börjar säljas 4:e mars) eller ett kreditkort vilket jag måste vänta några år på, är 14.. Jag som förväntade mig att kunna spela idag, men nähe.. måste vänta en månad till.. tack blizzard!

Permalänk
Medlem

bara jag som file not found 404 när jag går in på create account?

edit: så nu gick det lite lagg på sidan verkar det som

Permalänk
Medlem

Yay nu trillade det in ett paket på hallgolvet

Permalänk
Medlem

Sitter med ett extra spel om någon i Södertälje med omnejd är utan

Finns på PM!

Permalänk
Medlem

Nån mer som har problem med att man åker ur servrarna hela tiden?
Nån som vet vad det är för fel?

Visa signatur

AMD Ryzen 3950x || ASUS ROG STRIX X570-E GAMING || G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo || NEC ND-3500 Dual-Layer DVD || Chieftec BPS-950C "950W" || Lian Li O11 Dynamic XL ROG || NZXT Kraken X72 360mm || RTX 2080ti || Asus Rog Swift pg279q || Thrustmaster t300rs || Thrustmaster TH8A Shifter ||PS4, Xbox One X || Steelseries Arctis Pro wifi || Sony 4K oled 65" || VR: HTC vive, Pimax 5K XR ||

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Audiochicken
neej, vad fan ska detta betyda?! Så man måste ha ett gamecard (som börjar säljas 4:e mars) eller ett kreditkort vilket jag måste vänta några år på, är 14.. Jag som förväntade mig att kunna spela idag, men nähe.. måste vänta en månad till.. tack blizzard!

D har ingen bror /far /morsa/ släkting/ kompis med kreditkort?
De drar ju inga pengar.. man ska bara visa att man har... underligt nog.

Visa signatur

q6600 2gig ram 8800gt osv

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Runken
D har ingen bror /far /morsa/ släkting/ kompis med kreditkort?
De drar ju inga pengar.. man ska bara visa att man har... underligt nog.

Min mamma har, men hon vägrar använda den på internet för då snor nån alla pengar hon har direkt Nordea har ju nån tjänst för sånt men hon litar knappt på den.. kan försöka övertala henne, om det nu är möjligt. hm

Permalänk
Medlem

Är sugen på att köpa WoW idag när det har kommit ut men jag har inget kort så min mamma kan betala för mej ? Asså man reggar hennes kortnummer ? Gör man det på internet ?

Är Wow spelbart i 800x600 o medium på mitt system ? p4 2,0 ghz , 512 RAM o geforce4ti4200?
Har 0,5 mb , kommer det lagga skitmycket ? Ska strax få 8mb men ändå....
Och , ska jag vara rädd för att bli dödad om jag kör PvP server? Finns det ställen i städerna där man kan förvara sina items?

Permalänk
Medlem

Någon som vet om det finns en fungerande Cosmos version till EU retail?
Eller något annat bra Interface, tack!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Runken
D har ingen bror /far /morsa/ släkting/ kompis med kreditkort?
De drar ju inga pengar.. man ska bara visa att man har... underligt nog.

Kanske lite dum fråga, fast jag antar att flera kan regga sig med samma kreditkort?

Visa signatur

Amd 2500+ AQXEA 0330 @ 2200mhz 220x10 | 2x256mb-1x512mb PC3200 | Powercolor x800Pro ViVo @ XT PE
Celeron 800 @ 920mhz 115x8 | 512mb PC 133 | Geforce 2 200MX

Permalänk
Medlem

någon som skulle kunna låna ut eller skriva sit kreditkorts nummer så man ska kunna registrera sig någon gång?

Vet ingen som har något sådant kort som funkar.

Håller på att fundera om jag ska lämna tillbaka spelet...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sodan3
någon som skulle kunna låna ut eller skriva sit kreditkorts nummer så man ska kunna registrera sig någon gång?

Vet ingen som har något sådant kort som funkar.

Håller på att fundera om jag ska lämna tillbaka spelet...

Är du allvarlig?

Permalänk
Medlem

Bara för mig det blir färre och färre pvp servrar på listan?! De bara ploppar bort.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Audiochicken
Min mamma har, men hon vägrar använda den på internet för då snor nån alla pengar hon har direkt Nordea har ju nån tjänst för sånt men hon litar knappt på den.. kan försöka övertala henne, om det nu är möjligt. hm

Heter hon susanna?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sodan3
Heter hon susanna?

Nä, hurså? Hon heter Päivi.

Edit: jaja, hursomhelst.. Får fortsätta störa mig på det här på söndag. Nu åker jag snart till min flickvän över helgen.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Isis
Är sugen på att köpa WoW idag när det har kommit ut men jag har inget kort så min mamma kan betala för mej ? Asså man reggar hennes kortnummer ? Gör man det på internet ?

Är Wow spelbart i 800x600 o medium på mitt system ? p4 2,0 ghz , 512 RAM o geforce4ti4200?
Har 0,5 mb , kommer det lagga skitmycket ? Ska strax få 8mb men ändå....
Och , ska jag vara rädd för att bli dödad om jag kör PvP server? Finns det ställen i städerna där man kan förvara sina items?

Ja det finns en banker som man kan lägag saker i. Men du tappar inte sakerna när du dör ändå. Det e bara om de inte får plats i väskan. Du behöver inta va rätt för att dö på en pvp sever om du håller dig på ditt eget territorium.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Maskaren

Kanske lite dum fråga, fast jag antar att flera kan regga sig med samma kreditkort?

Japp

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sodan3
någon som skulle kunna låna ut eller skriva sit kreditkorts nummer så man ska kunna registrera sig någon gång?

Vet ingen som har något sådant kort som funkar.

Håller på att fundera om jag ska lämna tillbaka spelet...

hahahahaha självklart ger man ut sånt

Visa signatur

q6600 2gig ram 8800gt osv

Permalänk
Medlem

Fick mitt från Webbhallen idag

Visa signatur

..varpå mamma banka på nedervåningen i taket o skrek "KNULLA TYSTARE, FARMOR ÄR HÄR!"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wir3
Fick mitt från Webbhallen idag

Samma här, var din förpacking helt kantstött och dan?
Funderar på om jag ska åka in till Webhallen imorrn. Få skiten bytt...

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem

yaaay, fick just hem spelet, men kan man spela? Nej, självklart inte för min authkey är invalid. ^^

Underbart. Men jag har mailat webhallen och gnällt lite så man får väl åka ner dit och skaffa ett nytt...

/me är upprörd (om någon undrade ^^)

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk
Medlem

Fick 2 paket från Webbhallen, och ingen av dom var kantstötta.
Kanske är posten som sabbat din?

Visa signatur

Amd 2500+ AQXEA 0330 @ 2200mhz 220x10 | 2x256mb-1x512mb PC3200 | Powercolor x800Pro ViVo @ XT PE
Celeron 800 @ 920mhz 115x8 | 512mb PC 133 | Geforce 2 200MX

Permalänk
Medlem

JA HAR MITT SPEL!!!!

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Maskaren
Fick 2 paket från Webbhallen, och ingen av dom var kantstötta.
Kanske är posten som sabbat din?

Ja det är mycket möjligt. Men vem har ansvaret för att det ska packas på rätt sätt?

Vart ligger ansvaret i slutändan?

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem

Min manual är paj på kanterna :s

Permalänk
Medlem

Hur många ex av WoW har Blizzard sålt? Någon som vet? Gärna totalt och bara i Europa

Visa signatur

..varpå mamma banka på nedervåningen i taket o skrek "KNULLA TYSTARE, FARMOR ÄR HÄR!"