World of Warcraft Tråden! V.2

Permalänk
Medlem

Gah drygt att man inte kan regga sitt acc

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk

Zzzzzz, snääällllaaa, vill regga mig nu

Permalänk
Medlem

Mm detta är inge kul alls, sitter själv här å försöker regga mej i flera timmar, medans polarna är inne i wow å spelar för fullt

Visa signatur

| NF7-S 2.0 | AMD Athlon XP-M 2400+@2500Mhz - H20 Kyld DD-TDX v240radde | 1024Mb DDR333@400Mhz 6-3-3-2.5 |
| ATi Sapphire 9800Pro@XT 475/405 (R360) - CPUKylning - vModd --> Kylningen |
| Antec True Power 430W | Antec Performance Plus1080AMG Chassi Modd | 440Gb HDD | 8Mbit |

Permalänk
Medlem

Man tycker ju att Blizzard borde ha lärt sig av hur det gick när man släppte WoW i USA men icke!

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk

" The account management pages are down at the moment to fix an issue with Billing authentication."

Permalänk
Medlem

Men vafan, kul att det går att regga sig!!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devilspawn
" The account management pages are down at the moment to fix an issue with Billing authentication."

omfg.. kanske inte behöver cc då ;D

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

hehe, skulle ha reggat före jag installerat spelet,då man säkert hunnit, drygt!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
omfg.. kanske inte behöver cc då ;D

I CC step när man reggar sig så kan man välja pre paid card, men jag vet inte vad som händer när man väljer den.

Visa signatur

| NF7-S 2.0 | AMD Athlon XP-M 2400+@2500Mhz - H20 Kyld DD-TDX v240radde | 1024Mb DDR333@400Mhz 6-3-3-2.5 |
| ATi Sapphire 9800Pro@XT 475/405 (R360) - CPUKylning - vModd --> Kylningen |
| Antec True Power 430W | Antec Performance Plus1080AMG Chassi Modd | 440Gb HDD | 8Mbit |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JuRko
I CC step när man reggar sig så kan man välja pre paid card, men jag vet inte vad som händer när man väljer den.

men då måste du ha game card kod.. :S dom släpss 4e mars

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Ravencrest servern är överfull.

Ca 300 personer i kö nu.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Få se hur det går, om de fixar det eller inte, men funkar det inte går jag ut och spränger något...

Visa signatur

Sony Vaio S13P - I5-3210M - 12GB RAM - Samsung 830 256GB - GT 640M LE @ 1000/1000

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
men då måste du ha game card kod.. :S dom släpss 4e mars

Kan hända, man kunde skriva in CC konto nr. sen fanns de prepaid längre ner å välja, men inget man skulle skriva in för prepaid, om man nu inte ska skriva in prepaid koden i CC konto nr. fliken.

Men som sagt, jag vet inte, de är bara å prova sen.

Visa signatur

| NF7-S 2.0 | AMD Athlon XP-M 2400+@2500Mhz - H20 Kyld DD-TDX v240radde | 1024Mb DDR333@400Mhz 6-3-3-2.5 |
| ATi Sapphire 9800Pro@XT 475/405 (R360) - CPUKylning - vModd --> Kylningen |
| Antec True Power 430W | Antec Performance Plus1080AMG Chassi Modd | 440Gb HDD | 8Mbit |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Ursprungligen inskrivet av Devilspawn
" The account management pages are down at the moment to fix an issue with Billing authentication."

jaha, så vi som inte reggat än får väl vänta hela dagen?

Permalänk

så jälva retligt. Jag ahde chans att skapa ett konto innan men det krashade och jag orkade inte börja om eftersom jag skulle iväg, sen kommer man hem redo för att spela och möts av krashad server, kul.

Permalänk
Medlem

Kan regga, eller bara tills ja skriver in min key, och då säger det bara att nyckeln funkar inte...BLIR GALEN!!!
Funkade ju mycket bättre med hl2.

Permalänk
Medlem

hoppas man klarar sej utan CC kort, bara att be till Allah o alla andra gudar som finns:p

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
hoppas man klarar sej utan CC kort, bara att be till Allah o alla andra gudar som finns:p

Du måste ha CC för att kunna aktivera din gratis-månad.

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Max
Du måste ha CC för att kunna aktivera din gratis-månad.

tror han menar när time cardsen kommer ..

Visa signatur

signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

bara jag som inte hittar min key ? köpte spelet men hittar inte nyckeln!

EDIT: hittade den nu hehe under skivorna låg den =P

Visa signatur

|| AMD64 Winchester 3200+ @ 2040mhz || Minne 2x512mb|| Radeon 9800pro 128mb || Abit AV8 3RD EYE || HDD 1TB ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mqx
bara jag som inte hittar min key ? köpte spelet men hittar inte nyckeln!

Kolla under CD3 eller CD4

Permalänk

ni som beställt från tradition, varifrån stod det på paketet att erat spel var i från? frågade iaf om det kom från tradition.. men dom sa nå annat:/ men att jag har ett paket som ligger på 430kr kan bara betyda en sak:P wow förhoppningsvist^^

Visa signatur

Gamingeye.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BAM
tror han menar när time cardsen kommer ..

Aha då är det en annan femma.

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Jag får en massa errors hela tiden(ibland efter nån min och iblan efter några timmar)! oftas ACCESS_VIOLATION ... nån som har en aning om vad jag ska göra för att få det o fungera?
Har provat reinstall det..

Permalänk

Zzz, tror nog jag går och lägger mig nu, lär ju ta ett jävla tag innan man kan regga sig, hela europa håller ju på nu

Permalänk
Medlem

länk till varför reg sidan är nere? vill läsa med egna ögon:p

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devilspawn
Zzz, tror nog jag går och lägger mig nu, lär ju ta ett jävla tag innan man kan regga sig, hela europa håller ju på nu

Säkert halva europa har nog redan reggat sig sörru, dem gjorde de inatt.

Visa signatur

| NF7-S 2.0 | AMD Athlon XP-M 2400+@2500Mhz - H20 Kyld DD-TDX v240radde | 1024Mb DDR333@400Mhz 6-3-3-2.5 |
| ATi Sapphire 9800Pro@XT 475/405 (R360) - CPUKylning - vModd --> Kylningen |
| Antec True Power 430W | Antec Performance Plus1080AMG Chassi Modd | 440Gb HDD | 8Mbit |

Permalänk
Medlem
Visa signatur

A few years ago I hated life. Now I understand it was mutual

Permalänk
Medlem

Någon som har ett ex över att sälja, och som bor i Västerås trakten? Fick inte tag i WoW idag

Laggar det lika jävligt fortförande btw?