Permalänk

tips på en bra mobiltelefon ?

tänkte kolla ifall om nån som kan mycket om mobiltelefoner och kan säga mig nån bra sådan.. och det är en mobiltelefon som jag tänker på nu som jag inte kommer på va den heter. har för mig att det är en svensktillverkad sådan som har en "touchscreen", nån som vet va jag menar ?

Permalänk
Medlem

Spectronic?
I vilket fall som helst är detta fel forumdel.

Visa signatur

Living your life is a task so difficult it has never been attempted before.

Permalänk
Medlem

Neonode??

Visa signatur

Bekämpa alkoholismen! Drick mera så det blir mindre över till andra!

Permalänk

Köpte mig en samsung d500, kunde inte varit nöjdare. stabil och har allt man kan begära.

Visa signatur

Hammaren i huvudet, skäran om halsen.

Permalänk
Hedersmedlem

Posta i rätt forumsdel.

*Tråd flyttad*

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

Qtek S100 kanske? www.qtek.se

Permalänk

ahh sry, trodde inte det fanns en speciellt mobil forum

Permalänk

P910i pwns n00bonode

Visa signatur

"Oneofakind: Jag hamnade på akuten på grund av en bowlingolycka"

Permalänk

ahh Neonode va det.. tack för det svaret iaf, nån som vet om den fortfarande "buggar" sig.. har hört rykten om att den inte är så värst stabil av sig

Permalänk

Den telefonen suger hästpung! Den var häftig för tre-fyra år sen när den skulle komma, nu 10 förseningar senare så har de lyckats släppa an halvfärdig telefon. Och det till ett otroligt överpris! Dessutom, om du kollar specen ser du en massa saker som saknas!

Snälla du, köp INTE. Till det priset kan du få en telefon med bättre spec:s, färdig programvara och ett känt märke som finns tillbehör och verkstad för överallt...

Visa signatur

"Oneofakind: Jag hamnade på akuten på grund av en bowlingolycka"

Permalänk

okej =( , men vet du nån telefon som är ganska lik den ? med touchscreen o inte så värst stor ?

Permalänk
Medlem

Qtek S100, även den har MS som OS (Mobile 2003 Second Edition). Annars är det Se's P9XX serie (Symbian & UIQ) som gäller, fast de är lite större. Inte störande stora dock.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flaxmaskin
Köpte mig en samsung d500, kunde inte varit nöjdare. stabil och har allt man kan begära.

Helt otroligt hur samsung återigen lyckats komma fram med en ICKE-3G-telefon med 150 h standby och 3 h taltid... snacka om kass... Sen är ju telefonens design sjukt kass med... ne, man ska undvika samsung när det gäller mobiler... användarvänligheten ligger på 0 jämfört med Nokia och Sony Ericsson.

Permalänk

Nokia 6230 - Bästa 2g telefonen på marknaden.

Bästa 3g telefonen? Nokia ha inte släppt någon rolig än. Men Nokia 6680 ser mycket lovande ut.

Finns ingen som gör bättre mobiler än Nokia, punkt slut!

Visa signatur

Hej!

Permalänk

Nokias menyer är pinsamma. SE P910i,s efterföljare kommer att bli skit grym. Med 3G och wlan : )

Visa signatur

Iriver H10 20gb

Permalänk
Medlem

Tacka vet man Ericsson, på dom kan man iaf ändra utseendet på menyerna! Så skulle flera mobiler ha

Visa signatur

Stationär: Asrock Dual VSTA | AMD Opteron 170 | Sapphire X800XT | 2*1024 MB Corsair XMS | 1*Raptor 74 Gb | 2*Seagate 250 Gb | 1*Seagate 500 Gb | NEC 3540 | Logitech MX1000 | Icemat Black Second Edition |
Laptop: IBM 600X
Telefon: W880

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Timppa
Tacka vet man Ericsson, på dom kan man iaf ändra utseendet på menyerna! Så skulle flera mobiler ha

Jaha, och? De kan jag på min Nokia 6230. Så där fick du skit på en pinne!

Visa signatur

Hej!

Permalänk
Medlem

K500i. Det suger bara att den inte har Bluetooth. Men den duger ändå.

Visa signatur

Athlon 64 2800+, Epox 8kda3j, Kingston 1GB Ram, Sapphire 9800pro, LG L1740P, Antec SLK3700BQE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DIFference
Helt otroligt hur samsung återigen lyckats komma fram med en ICKE-3G-telefon med 150 h standby och 3 h taltid... snacka om kass... Sen är ju telefonens design sjukt kass med... ne, man ska undvika samsung när det gäller mobiler... användarvänligheten ligger på 0 jämfört med Nokia och Sony Ericsson.

En d500 räcker väl runt 4-5 dar vid normalt bruk vilket är väldigt bra för en telefon i denna klass. Om man vill ha en 3g telefon köper man inte en d500, jag vill inte ha 3g! Varför är designen kass? Snyggaste telefonen i mitt tycke, bra lucka som går upp otroligt smidigt med en fjäder. Användarvänligheten är minst lika bra som i min k700i tycker jag. Varför ska man undvika samsung? D500 är den bästa mobilen i sin klass i dagsläget.

Visa signatur

Define c | i5 8400 | 16 GB Corsair vengeance 3000 mhz |Gigabyte GTX 1080 Windforce OC| 500 GB SSD M2 + 1 TB HDD + 240 GB SSD SATA | EVGA 650GQ PSU | AOC AGON 27GQ 165 hz IPS | Logitech G610 | Steelseries Rival 310

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SimonWeb.se
Nokias menyer är pinsamma. SE P910i,s efterföljare kommer att bli skit grym. Med 3G och wlan : )

du o ditt tjat om en telefon som inte ens finns, mycket snack liten verkstad finns inga som helst säkra uppgifter, bara rena spekulationer "efterföljaren måste ju ha det o det, annars så är den inte värdigt, därmed äre 100% säkert att den har det" :D:D

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DIFference
Helt otroligt hur samsung återigen lyckats komma fram med en ICKE-3G-telefon med 150 h standby och 3 h taltid... snacka om kass... Sen är ju telefonens design sjukt kass med... ne, man ska undvika samsung när det gäller mobiler... användarvänligheten ligger på 0 jämfört med Nokia och Sony Ericsson.

Vill inte ha 3g, dessutom har du helt fel för dig angående batteritiderna, http://www.gsmarena.com/samsung_d500-900.php. Jag vet väl själv vad jag köper ;). Dessutom är den sjukt snygg i mina ögon med en härlig känsla.

Men så är ju smaken som baken, otroligt delad.

Visa signatur

Hammaren i huvudet, skäran om halsen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Big Bowser
Jaha, och? De kan jag på min Nokia 6230. Så där fick du skit på en pinne!

tack, äntligen en till som är frälst på den här telefonen.. bästa jag någonsin haft.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mrc
tack, äntligen en till som är frälst på den här telefonen.. bästa jag någonsin haft.

Samma här.

Visa signatur

Hej!