Botar i CS Source dedikerad server..

Permalänk

Botar i CS Source dedikerad server..

hur gör jag för att få in botar som fyller upp lediga spelplatser när man har dedikerad server på CS Source? Jag får det till att funka om jag inte dedikerar men när man kör dedikerad så kan man inte välja add_bot_t eller vad man nu skriver. funkar ej.. men jag vill ha automatiskt som sagt.. nån vänlig själ som vil hjälpa mig?

Har sökt och inte hittat nåt svar.

Tack på förhand // anders

Visa signatur

Intel Core2Duo E8400 - Gigabyte EP35-DS4 iP35 - Corsair 4x2048MB PC2-6400 - Gainward 8800GT 512MB - Antec Sonata 500 -

Permalänk
Avstängd

jo jag har en fråga till dig
vad gör dedikerad server vad menas med det???

Visa signatur

css mapp skapande

Permalänk

du kör en server på en dator och inget annat.. ett litet program som startas istället för hela spelet.. vilket tar lite mindre på datorns kraft..

alltså du dedikerar en dator till att bara köra en server och inte hela spelet hoppas du fattar..

Och btw det där med botarna har jag löst.

Visa signatur

Intel Core2Duo E8400 - Gigabyte EP35-DS4 iP35 - Corsair 4x2048MB PC2-6400 - Gainward 8800GT 512MB - Antec Sonata 500 -

Permalänk
Medlem

finns inget mer irriterande än att spela mot botar.. du lär ju få välja mellan människor eller bootar.

Permalänk

kanske din uppfattning.. men jag skiter väl i vad du tycker? det enda jag ville var att få hjälp med att lägga till botar.. inte din uppfattning

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Blir datorn något slöare av att lägga upp en dedicated? Funderade på att göra det på något större LAN som är på inkommande.

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk

ja det kräver rätt mycket av datorn trots allt.. men din dator har mycket prestanda det har inte min server så det ska nog inte vara några problem för dig att köra dedicated..

Visa signatur